Slobodni i srećni: Oslobodite se stresa jednom zauvek

by | 23 februara, 2016

Stres jepostao naša svakodnevnica. Nemoguće je izbeći ga u potpunosti, ali ono što možete da uradite jeste da ga smanjite ili lakše podnesete. Predstvaljamo vam nekoliko najlakših način uz pomoć kojih ćete se osloboditi stresa.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Disanje

Disanje je najlakši i najbrži način oslobadanja od stresa. Neophodno je da naučite pravilno da dišete punim plućima iz stomaka. Samo na ovaj način sve ćelije vašeg tela će dobiti potrebnu količinu kiseonika i samim tim doprineti celokupnom zdravlju našeg tela i duha.

Pročitajte još i… Besplatan lek: Kako zagrljaj utiče na naše zdravlje

Ostale načine na koje se možete osloboditi stresa pronađite na sledećim stranama…

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Očistite kuću

„Veliko spremanje“ vašeg doma povoljno će uticati na stres. Utrošićete dosta energije u raspremanje stvari, čišćenje i brisanje, a nakon završetka osetićete zadovoljstvo.

Pročitajte još i… Pobedite zimsku depresiju: Osam metoda za dobro raspoloženje

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Jedite voće i povrće

Sveže povrće je izvor zdravlja i pomaže u borbi protiv stresa. U svakodnevnu ishranu ubacite i voće kao i prirodne sokove bez šećera. Povećajte unos zelenog povrća, brokolija, krompira, avokada, badema, pistaća, oraha, narandža, klementina, limuna i drugog citrusnog voća.

Pročitajte još i… Oslobodite se stresa: Namirnice za bolje raspoloženje

Foto: Pixabay

Foto: Pixabay

Šetnja

Lagana šetnja u poslepodnevnim časovima će povoljno uticati u borbi protiv stresa i omogući će vam lep san. Dvadesetak minuta šetnje biće dovoljno i doprineće vašem zdravlju, vitalnosti i lepšem raspoloženju.

Pročitajte još i… Oslobodite se stresa za samo 15 minuta

Foto: Pixabay

Foto: Pixabay

Čaj

Poznato je već da čajevi imaju blagotvorno dejstvo na organizam. Stručnjaci savetuju jednu šolju mlakog čaja svakog jutra na prazan želudac. Ritual ispijanja čaja je smirujuć sam po sebi, a mi vam predlažemo čaj od nane, kamilice, valerijane, đumbira i druge.

Pročitajte još i… 14 neverovatnih psiholoških činjenica koje svako mora da zna

Foto: Pixabay

Foto: Pixabay

Joga

Joga je jedna od vodećih aktivnosti koje su pokazale pozitivan učinak kada je smanjnje stresa u pitanju. Pored toga što joga održava vašu liniju vitkom i ima pozitivan uticaj na telo i duh ima i pozitivan efekat na stres. Pa tako istraživanja pokazuju da osobe koje se aktivno bave jogom su daleko manje pod stresom i lakše ga podnose.

Pročitajte još i… 6 razloga zašto je zdravo da spavate goli

Tagovi:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.