Dom zdravlja „Dr Ristić“: odgovori na vaša pitanja (ginekologija)

by | 13 februara, 2012

PITANJE:

Poštovani, ovim putem sam htela da dobijem samo mali uvod u rešenje mog problema. Imam redovne menstruacije, traju 4 dana ali su obilnije. Iz nekog razloga počele su mi ostajati crvene flekice na donjem vešu (ne poput sekreta vec tečno) vec tri, četiri meseca i to otprilike kad su plodni dani, to traje 3,4 dana i posle dobijem menstruaciju tačno na vreme 27,28 dana. Osim toga nemam nikakave bolove, pojačan sekret ili neke druge probleme. Da li je ovo na nervnoj bazi, jer znam dosta devojaka koje imaju sličan problem.
UNAPRED HVALA

Marta

ODGOVOR:

Kao što ste i sami primetili najverovatnije se radi o oskudnom krvavljenju u vreme ovulacije i ne zahteva nikakvo lečenje. Savetujem redovnu kontrolu kod ginekologa.

DR ALEKSANDRA ĐURĐEVIĆ ZA LEPOTU I ZDRAVLJE

2 reagovanja na “Dom zdravlja „Dr Ristić“: odgovori na vaša pitanja (ginekologija)”

  1. nataly kaže:

    promeni ginekologa,cudno je to da doktor nezna u cemu je problem,obicno u tim slucajevima prepisuju neje hormone ali da nelupetam uputi se ti kod lekara u svakom slucaju,a ako si imala neki veci stres mozda je od toga….

  2. Biljana kaže:

    Hocu samo da Vas pitam da mi pomognete sta da radim nisam dobila dva meseca neosecam nista, samo sam nervozna imala sam redovno mentruaciju i odjednom je stala , svi kazu da je to na nervnoj bazi, pila sam neke lekove za dobijanje menstruac ali nista beyzuspesno ,moj ginekolog nezna kako da mi pomogne, sta da radim ? Mozete li Vi nekako da mi pomognete.
    Unapred zahvalna!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.