Categories Zdrava ishrana

4 saveta koja će vas dovesti do smanjenog obima struka

Postoje žene, koje se često žale na obim svog struka i volele bi da izgube par centimetara u struku, ali da obim ostalih delova tela ostane isti. Međutim, to je zaista teško izvodljivo.

Viscelarna masnoća nalazi se duboko u vašem stomaku i oblaže vaše organe, i često je odgovorna za neka teška oboljenja poput dijabetesa i kardiovaskularnih problema. Lekari tvrde da se rizik od ovih bolesti povećava sa obimom struka.

Iako se ponekad čini nemoguće, smanjiti obim struka, bez da kompletno izgubite na težini, donosimo vam nekoliko korisnih saveta za gubljenje masnoća u željenom području, koji će vas ukoliko ih usvojite dovesti do željenog cilja.

1. Ne izbegavajte fizičku aktivnost

Fizička aktivnost najbolji vam je saveznik u borbi sa suvišnim naslagama na stomaku, zato, kad god možete budite aktivni, trčite, vozite bicikl ili idite u duge šetnje. Telesno zagrevanje utiče na smanjenje količine viscelarne masti.

2. Jedite više proteina

Proteini su osnov zddrave ishrane i direktno utiču na sagorevanje masti i izgradnju mišića, uz adekvatan trening.

3. Zasićene masti zamenite nezasićenima

Zasićene masti utiču na povećanje holesterola i viscelarnih masti, pa bi idealno bilo svesti ih na minimum. Osim što su nezasićene masti zdravije, hranljive su i duže će vas držati sitim, pa će smanjiti mogućnost prejedanja.

4. Konzumirajte namirnice bogate vlaknima

Namirnice bogate vlaknima, što duže će odlagati osećaj gladi, jer vlakna usporavaju proces varenja. Istraživanja su pokazala da su ljudi koji su svoju ishranu obogatili vlaknima, smanjili obim struka, nakon određenog vremena.

Foto: Thinkstock

Pročitajte i…Vreme je za užinu: Zdravi međuobroci, koji će vam pomoći pri gubljenju težine

Zapratite nas na društvenim mrežama FacebookInstagramYoutube i pridružite nam se na Viber public chatu

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA