6 jednostavnih trikova za lepši izgled u bikiniju

by | 26 jula, 2016

Saveta i trikova za ravan stomak i bolji izgled tokom leta (ali i tokom cele godine) nikada nije dosta i svaki može pomoći na poseban način…

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Iako smo vam dosta puta pisali o raznim savetima i trikovima za ravan stomak, morate priznati da od “viška glava ne boli”, pa smo odlučili da vam napišemo još nekoliko saveta koji će vam pomoći da ovog leta izgledate još bolje!

Pročitajte i… Smrtni grehovi za dijetu: 10 razloga zašto ne možete da smršate

Nije u pitanju nikakva dijeta, ali jeste reč o drugačijem pripremanju hrane i malim promenama u svakodnevnoj ishrani.

Trikove za lepši izgled u bikiniju pročitajte na sledećim stranama… 

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

1. Omlet na drugačiji način

Umesto klasičnog omleta od celih jaja, napravite ga samo od belanaca. Ovakav doručak je lagan i neće vam nadražiti stomak, pa samim tim nećete imati problem sa nadutošću, pogotovo ako nakon doručka idete na plažu. Pored toga, sitost ćete osećati do sledećeg obroka, pa nećete imati potrebu za grickanjem nezdrave i nepotrebne hrane.

Pročitajte i… Ova fitnes dijeta skida četiri kilograma za nedelju dana

2. Izbegajte konzumiranje voća u vidu deserta

Iako se voće smatra zdravom alternativom slatkim desertima, preporučujemo da ga izbegavate nakon obilnih obroka, poput ručka ili večere. Želudac počinje da vari hranu koju ste uzeli za ručak, pa voće ostaje “zaglavljeno” u stomaku po nekoliko sati i počinje da fermentira – što utiče na pojavu nadutosti. Da biste izbegli ovo, voće jedite isključivo na prazan stomak – brzo će se svariti, nadutosti neće biti, a organizam će pokupiti sve bitne vitamine iz voća koje ste uneli.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

3. Žitarice potapajte u vodu

Iako se “zdrave” žitarice smatraju za odličan jutarnji obrok, one mogu izazvati nadutost i neugodni osećaj ako se ne pripreme kako treba. Jednostavno veče pre, potopite žitarice koje želite u vodu sa malo limunovog soka, a one će ujutru biti mekane, ukusnije i spremne za pripremu obroka. Ono što ih čini nelagodnim za naš probavni sistem jeste fitinska kiselina, koja se ovim načinom pripreme uklanja.

Pročitajte i… 7 stvari koje niste znali o crnoj kafi… i oduševiće vas!

4. Sporije pijte i jedite

Kada brzo pijete i jedete hranu, pogotovo kad ste gladni, unosite više vazduha nego hrane pa dolazi do nadimanja i većeg stomaka. Uvek sporije žvaćite hranu i uzimajte manje zalogaje, a nakon obroka malo prošetajte.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

5. Smanjite porcije povrća

Iako je povrće jako zdravo i trudimo se da da ga što više uvedemo u ishranu, pogrešan način pripreme, ali i veće količine mogu dovesti do nadimanja. Povrće poput karfiola, brokolija, kelja i sličnog su bogati vlaknima, pa u velikim količinama ne utiču dobro na probavni sistem, iako su mnogo zdravi.

Takođe, nemojte kuvati povrće po 10 minuta i više u ključaloj vodi – potopite ih na 2,3 minuta u toplu vodu i videćete promenu i u ukusu, teksturi, ali i na vašem stomaku.

Pročitajte i… Zelena salata za vitko i zdravo telo

6. Gazirana pića su zabranjena

Gazirana pića su generalno nezdrava, što zbog visoke količine šećera, što zbog ugljen – dioksida koji stvara nadutost, ali i tera na podrigivanje. Vitaminske vode, domaći sokovi i ledeni čajevi su dobra alternativa, koja će vas rashladiti baš kako treba.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.