Dobro jutro: Originalni predlozi za zdrav doručak

by | 4 juna, 2017

Isprobajte ove recepte i započinite dan zdravim i laganim obrokom!

Foto: foundation4.rs

Foto: foundation4.rs

Doručak u tegli

Uveče, pre nego što legnete u krevet, pomešajte sastojke u tegli, a kad ujutru ustanete čekaće vas gotov doručak.

Prvo spremite bazu, i to tako što ćete u veću teglu sipati:
– 1/3 šolje ovsenih pahuljica
– Jednu kašiku mlevenog lanenog semena
– 1/4 šolje mleka po izboru
– 1/4 šolje grčkog jogurta

Foto: foundation4.rs

Foto: foundation4.rs

Sada na bazu dodajete omiljene ukuse. Predlažemo ukuse koje možete kombinovati, u bazu dodajte:

1. 3 kašike rendane šargarepe, šaku badema ili oraha, kašičicu cimeta, kašičicu meda
2. Višnje, maline, ribizle i narendati malo limunove kore
3. 2 kašike meda, 1 kašičica kakao, šaku svežih naseckanih jagoda, 2 narendane kockice tamne čokolade
4. 2 kašike meda, naseckanu banana, šaku oraha i ananas

Teglu sa omiljenom kombinacijom ostavite da odstoji u frižideru preko noći, a ujutru ćete imati spreman savršeno interesantan, hranljiv, zdrav doručak.

Foto: foundation4.rs

Foto: foundation4.rs

Foto: foundation4.rs

Foto: foundation4.rs

Foto: foundation4.rs

Foto: foundation4.rs

Preuzeto sa sajta: foundation4.rs

Još jedan predlog za zdrav doručak pogledajte na sledećoj strani…

Doručak za 5 minuta

Živimo brzo i nemamo vremena da se posvetimo sebi i zdravom životu, pravilna ishrana jako je bitna za svakog od nas. Verovatno svakog jutra kada ustanete zapitate se: „Šta sada doručkovati?“. U žurbi ste, spremate se za posao i aktivnosti koje vas očekuju u toku dana, nemate vremena da se posvetite jutarnjem obroku, izdvojite 5 minuta svakog jutra, mi vam dajemo ideje za ukusan i zdrav doručak.

Smuti je hranljivi napitak iz blendera. Lak i jednostavan način da ne postoje više izgovori da ne jedete voće i povrće koje nije termički obrađeno. Ono što je prednost ovakve vrste doručka jeste, što možete da eksperimentišete, a nećete pogrešiti i prilagođavate ga svojim ukusima. Neophodne stvari da biste napravili smoothie: blender, namirnice i 5 minuta!

Spanać i brokoli

U blender ubacite:
– Spanać
– Brokoli
– Kivi
– Jabuku
– Djumbir (manji komad)
– 2dl vode.

Foto: foundation4.rs

Foto: foundation4.rs

Jabuka i ananas

U blender ubacite:
– Pola banane
– Ananas
– Jabuku
– Breskvu
– Đumbir
– 1.5dl vode.

Foto: foundation4.rs

Foto: foundation4.rs

Breskva i šargarepa

U blender ubacite:
– Breskvu
– Jabuku
– Šargarepu
– Celer
– Pola limuna
– 1.5dl vode.

U svaki smuti možete dodati orašaste plodove (orahe, bademe), a mi preporučujemo i jednu do dve kašičice lanenog semena, kašičicu cimeta i kašičicu meda.

Musli je doručak koji se sprema za 5 minuta,a vrlo hranljiv, zdrav i osećaćete se sito. Ono što želimo da napomenemo, jeste, da ne kupujete gotove, već spremljene kombinacije raznih čokoladnih i voćnih muslija, jer su bogati šećerima koji uopšte nisu zdravi. Odite u obližnju prodavnicu zdrave hrane i kupite sledeće sastojke:

– ovsene ili pšenične pahuljice
– semenke suncokreta
– laneno seme (preporučujemo samleveno)
– suvo voće (grožđe, smokve…)
– pola banane – med – kefir (može mleko,jogurt)
– orašasti plodovi po izboru

Foto: foundation4.rs

Foto: foundation4.rs

U činiju stavite ovsene ili pšenične pahuljice, dodajte semeke suncokreta, laneno seme, suvo voće po izboru, kašičicu meda, iseckanu bananu. Ove sastojke možete preliti mlekom po izboru, jogurtom, mi vam preporučujemo kefir – eliksir mladosti.

Zapratite nas na Viberu! Učestvujte u kreativnim razgovorima i prvi čitajte najinteresantnije vesti sa portala “Lepota i zdravlje” >>> http://www.viber.com/lepotaizdravlje 

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.