Categories Zdrava ishrana

Izračunajte: Koliko kalorija vam je potrebno da smršate?

Starosna dob je bitan faktor u ovoj jednačini, jer kada ste stariji vaša mišična masa opada za 5 ili više posto svake decenije nakon tridesete.

Jednačina za muškarce je drugačija. A istraživanjima je pokazano da je BMR žena od 5 do 10% niža nego kod muškaraca.

Kada znate BMR, znate koliko vam je kalorija potrebno da bi vaš organizam preživeo dan, ako se uopšte ne trošite. Sada morate uzeti u obzir i sve aktivnosti koje imate u toku dana, a koje dodatno sagorevaju kalorije.

Da biste to uspeli pomnožite BMR sa faktorom koji najviše oslikava vaš nivo aktivnosti:
Ako radite vežbe 1-3 dana nedeljno = BMR x 1.375
Ako vežbate umerenim intenzitetom 3-5 dana u nedelji = BMR x 1.55
Ako vežbate visokim intenzitetom 6-7 dana nedeljno = BMR x 1.725
Ako barem dva dana imate fizički zahtevan posao = BMR x 1.9

Pročitajte i…Šta nikako ne smete jesti posle 19h

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA