Kineska dijeta: 5 kilograma manje za nedelju dana

by | 11 marta, 2016

Kineska dijeta je izuzetno popularna za brzo skidanje kilograma, a uz nju, navodno, možete smršati i do pet kilograma za samo sedam dana.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Kineski sistem ishrane dovodi do gubitka težine zbog činjenice da ograničava unos dnevnih kalorija na 800 do 1.000. Pored toga, meni sadrži dosta tečnosti: mineralnu vodu, zeleni čaj i sveže voćne sokove.

Jedu se samo sveže povrće, voće, pirinač, ražani hleb i riba.

Pročitajte i… Ishranom protiv demencije i Alchajmera: Namirnice za bolje pamćenje

Ali, ova dijeta ima i značajne nedostatke: dnevni unos kalorija je nizak da bi mogla da se održi takva dijeta duži vremenski period. Ukoliko ovu dijetu primenjujete duže osetićete umor, pad energije i promenu raspoloženja. Zato se ova dijeta preporučuje na svakih šest meseci.

Ovakav režim ishrane pogodan je samo za potpuno zdrave ljude, pa pre nego što promenite stalnu ishranu, konsultujte se sa svojim lekarom.

Pročitajte i… I čokolada je na listi: Top 15 najzdravijih namirnica na svetu

Tokom dijete morate da eliminišete iz ishrane slatkiše i proizvode od brašna, životinjske masti, alkohol i kafu. Takođe je neophodno da se smanji unos soli i začina.

Kako izgleda dnevni meni kineske dijete po danima pogledajte na sledećim stranama…

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

DAN 1:
Doručak: 150 g svežeg kupusa, 200 ml mineralne vode,
Ručak: 4 kašike kuvanog pirinča, 150 g salate od rendane šargarepe i maslinovog ulja, 200 ml kisele vode
Večera: 150 g kuvane ribe, malo parče ražanog hleba, nekoliko listova zelene salate, 200 ml zelenog čaja

Pročitajte i… Stalno ste umorni? Izbegavajte ovih 11 namirnica

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

DAN 2:
Doručak: 150 g salate od šargarepe sa maslinovim uljem, 1 tost ražani hleb, 200 ml kisele vode,
Ručak: 200 g salate od šargarepe, kupus, zelena salata, celer, parče ražanog hleba, 200 ml sveže isceđenog soka od jabuke bez šećera.
Večera: 100 g kuvanog pirinča, listovi zelene salate, pola grejpfruta, 200 ml mineralne vode

Pročitajte i… 10 kancerogenih namirnica koje morate da izbacite iz ishrane!

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

DAN 3:
Doručak: 200 g salate od jabuke, kruške, pomorandže, banane, 200 ml sveže isceđenog soka od pomorandže bez šećera
Ručak: 250 g kuvane špargle, 150 g kupus salate sa sokom od limuna, parče ražanog hleba, 200 ml mineralne vode
Večera: 250 g dinstanih pečuraka (bez ulja), 1 mali kuvani krompir, 200 ml mineralne vode

Pročitajte i… Smršajte bez mnogo muke: Ove namirnice ubrzavaju metabolizam

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

DAN 4:
Doručak: jabuke, pomorandže, tost ražani hleb, 200 ml sveže isceđenog soka od pomorandže bez šećera
Ručak: 300 g kuvane špargle sa pirinčem i bosiljkom, 1 jabuka, parče ražanog hleba, 200 ml mineralne vode
Večera: 200 g kuvane ribe, 2 mala kuvana krompira, kriška raženog hleba, 200 ml zelenog čaja

Pročitajte i… Najbolje namirnice za ravan stomak

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

DAN 5:
Doručak: 150 g pirinčane kaše kuvane u vodi, 200 ml kisele vode
Ručak: 200 g salate belog kupusa, kriška ražanog hleba, 200 ml kisele vode
Večera: 200 g salate od kupusa, šargarepe, zelene salate i maslinovog ulja, parče ražanog hleba, 200 ml mineralne vode.

Pročitajte i… Slobodno uživajte: 15 razloga zašto treba da jedete čokoladu svaki dan

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.