Ne gladujete, a mršavite: Hrana sa negativnim kalorijama zaludela svet

by | 13 aprila, 2016

Ukoliko želite da smršate ne bi trebalo da gladujete. Naprotiv, jedite ovu hranu koja ima negativne kalorije, što znači da možete da je jedete do mile volje a pri tom da mršavite.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Do sada ste nesumnjivo verovali da kilograme možete izgubiti samo ako izbegavate određenu hranu, ali zapravo postoji i hrana od koje ćete smršati usled negativnih kalorija.

Pročitajte i… Ugrožavaju vašu dijetu: 10 zdravih namirnica zbog kojih se gojite

Šta su tačno negativne kalorije?

Odgovor je prilično prost – to je hrana koja u organizam unosi manje kalorija nego što je potrebno da se ta hrana svari.

Koja hrana ima negativne kalorije, i zašto su ove namirnice dobre po vaše zdravlje pogledajte na sledećim stranama… 

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Koja hrana ima negativne kalorije?

U tu grupu spadaju namirnice sa niskim glikemijskim indeksom, a velikim procentom vlakana. To znači da tu možemo svrstati voće i povrće koji ubrzavaju naš metabolizam i proizvode enzime s ciljem trošenja nakupljenih rezervi.

Pročitajte i… Promenite ih odmah: 5 loših navika koje uzrokuju masne naslage na stomaku

Preporučujemo sledeće povrće: boranija, cvekla, kelj, kupus, šargarepe, karfiol, celer, rotkvice, krastavac, grašak, praziluk, zelena salata, spanać, paradajz.

Preporučujemo sledeće voće: jabuke, borovnice, brusnice, grejpfrut, limun, lajm, maline.

Preporučujemo sledeće začine: cimet, karanfilić, čili, korijander, seme lana, beli luk, đumbir, crni luk, peršun.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Sve navedene namirnice imaju pozitivan efekat na organizam, a predstavljamo vam samo neke od pogodnosti:
– Poboljšanje metabolizma
– Povećanje nivoa energije
– Stabilizacija nivoa šećera u krvi
– Poboljšanje varenja i pročišćavanja creva
– Pročišćavanje jetre i efikasnije trošenje masti
– Sprečavanje zapaljenja u organizmu
– Smanjenje nivoa holesterola u krvi
– Poboljšanje koncentracije
– Eliminacija stresa, nervoze i depresije
– Poboljšanje sna
– Podmlađivanje kože, kose i noktiju

Pročitajte i… Recept za vitku liniju: 3 vrste namirnica koje morate jesti svaki dan!

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Ono što je važno ukoliko želite znatno da smršate jeste da unosite bar kilogram gore navedenih namirnica svakog dana. Najbolje je da ih jedete sveže i bez obrade.

Pročitajte i… Zdrav doručak: 3 najvažnija pravila za brz gubitak kilograma

Blender je dozvoljen samo ako ćete hranu pojesti odmah, ali koristite samo svežu hranu. Takođe, ovu hranu ne treba kombinovati sa masnom, visokokaloričnom hranom ili slatkišima.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.