Pravilo broja 10: Lako do vitke linije pre letnje sezone

by | 15 aprila, 2016

Stali ste na vagu i ona je pokazala neočekivanih nekoliko kilograma više? Vreme je za male, ali velike promene. Ako želite da zaustavite zimsko gojenje i vratite se na staru kilažu, zapamtite broj 10, uvrstite ga u dnevnu rutinu i smršajte do kraja meseca.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Stručni časopis „Cell Metabolism“ posvećen metaboličkim promenama došao je do zanimljivih zaključaka po pitanju mršavljenja.

Pročitajte i… Promenite ih odmah: 5 loših navika koje uzrokuju masne naslage na stomaku

Naime, studije koje su sprovedene na velikom uzorku muškaraca i žena, uzrasta od 20 do 50 godina pokazale su kako je za održavanje telesne težine, ali i skidanje kilograma nakupljenih tokom jeseni i zime potrebno u svakodnevnu rutinu uvrstiti samo jedan čaroban broj.

Reč je o broju 10 koji bi trebalo usko da se veže za naše dnevne prehrambene navike i postane deo svakodnevne rutine.

Kako funkcioniše ovo pravilo i na koji način da ga sprovedete u delo i sami, te kakve sve prednosti ima po vaš organizam pogledajte na sledećim stranama… 

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Kako funkcioniše pravilo broja 10?

Pravilo broja 10 vrlo je jednostavno, a objašnjava koliki treba da bude razmak između prvog i poslednjeg obroka u danu. Ova navika je povezana s metabolizmom i probavni sistem koji tokom dana radi punom parom, a noću bi trebalo da se odmara.

Pročitajte i… Zdrav doručak i vitka linija: 15 grešaka koje morate da izbegnete

Ako doručkujete, na primer, u 8 sati, vaš poslednji obrok u danu trebalo bi da bude 10 sati kasnije, odnosno trebalo bi da prestanete da jedete između 6 i 7 sati uveče.

Tokom istraživanja, praćene su svakodnevne prehrambene navike ispitanika, a prema rezultatima, više od dve trećine njih jede tokom 15 sati, odnosno dokle god su budni.
Ista skupina ljudi je za potrebe istraživanja u ishranu uvrstila pravilo od 10 sati i to u razdoblju od tri nedelje i to bez ikakvih promena u meniju.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Rezultati su bili i više nego zadovoljavajući jer su nakon 21 dana:
– prosečno smršali tri kilograma
– imali su više energije
– nivo šećera u krvi je bio besprekoran
– imali su zdraviji i mirniji san.

Pročitajte i… Ne gladujete, a mršavite: Hrana sa negativnim kalorijama zaludela svet

Želite li i vi da isprobate pravilo broja deset, krenite već sutra. Ujutro obavezno doručkujte, a 10 sati nakon toga dan završite s ukusnom i zdravom večerom.

Nakon toga nemojte baš ništa da jedete, a ako osetite glad i slabost popijte punu čašu vode ili nezaslađeni čaj od kamilice ili mente.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.