Saveti svetskih modela koji će vam pomoći prilikom mršavljenja

by | 8 avgusta, 2014

O tome šta i koliko pojedine manekenke jedu, da li su premršave ili ne, nećemo raspravljati. Postoji velik broj modela koji živi zdravim načinom života na koji treba obratiti pažnju.

dijeta

Iako velik broj današnjih manekenki nema baš i najbolju ishranu, postoje određene navike koje su učinkovite i valja ih usvojiti. Reč je o savetima u vezi sa zdravim načinom života koje biste svakako trebali pročitati i uključiti ih u svoju svakodnevnu rutinu.

1. Hidratacija

Tokom trajanja brojnih revija možemo ugledati velik broj modela kako hodaju naokolo s bocom vode u ruci. Modeli znaju da je hidratacija ključna za održavanje pravilne telesne težine i ovo je jedan od najvažnijih saveta iz sveta modela. Naime, dehidratacija je vrlo loša za organizam i može izazvati niz zdravstvenih problema, a jedan od njih je i debljina. Pijenje dovoljne količine vode pomaže vam da iz organizma izbacite toksine i višak tečnosti. Takođe, mnogi ljudi brkaju glad i žeđ pa će vas unos tečnosti sprečiti da prekomerno jedete slatkiše i druge nezdrave namirnice.

2. Mali, ali učestali obroci

Manekenke često nemaju vremena za 3 redovna obroka svaki dan, ali zato paze da s vremena na vreme nešto pregrizu. Jedu količinski manje, ali češće obroke. Njihovu međuobroci najčešće se sastoje od voća, povrća, semenki i orašastih plodova koji se lako mogu spakovati i nositi svuda u torbici. Ako često imate toliko obaveza da ne stignete da jedete normalne obroke, onda je ovaj savet savršen za vas.

3. Smoothie za doručak

Velik broj modela često posti te prilikom tog perioda konzumiraju samo smoothieje i kašaste sokove od raznog voća i povrća. Iako vam ne preporučujemo takav post bez prethodnog savetovanja s lekarom, valja spomenuti kako je smoothie odličana zamena za obrok. Sadrži mnogo vitamina i vlakana te sprečava vašu želju za slatkim pa svakako, kad god možete, posegnite za ovim zdravim napitkom.

4. Izbegavati meso i mlečne proizvode

Mnogi modeli izbegavaju ili uopšte ne jedu hranu životinjskog porekla, i to s razlogom. Namirnice poput mesa i mlečnih proizvoda sadrže nezdrave kiseline i masnoće koje mogu uzrokovati debljanje, probleme s aknama te niz drugih zdravstvenih poteškoća. Želite li biti zdravi i mršavi, ne morate u potpunosti izbaciti meso i ostalu hranu životinjskog porekla, ali barem je probajte svesti na minimum.

5. Izbegavati dijetne sokove i žvakaće gume

Da bi izbegli nadimanje, manekenke su iz svog jelovnika izbacile dijetne sokove i žvakaće gume. Dijetne i niskokalorične namirnice ne samo da mogu pridoneti debljanju, već zbog njih možete izgledati i naduveno. Umesto veštačkih sokova punih štetnih sastojaka radije odaberite dobru staru vodu.

6. Voće i povrće za čišću kožu

Ono smo što jedemo, modeli to jako dobro znaju. Koža reaguje na hranu koju jedemo a akne te suve mrlje i druge nepravilnosti na licu odraz su pogrešnog načina života. Za lepu kožu važno je da jedete zdrave namirnice. Voće i povrće će hidratizovati kožu i smiriti akne i ostale upalne reakcije. Bobičasto voće i agrumi posebno su zdravi za kožu, a i pomoći će vam kod problema s težinom.

7. Dovoljno sna

Iako je njihov život vrlo često užurban, dovoljno sna je prioritet svake manekenke koja želi da izgleda dobro. Hronični nedostatak sna ne samo da izaziva umor i ubrzano starenje, već i povećava nivo kortizola te tako dovodi do debljanja.

Znamo da većina današnjih manekenki nije poznata zbog svojih zdravih navika, posebno kad je o ishrani reč. Ipak, postoji velik broj modela kojima je zdrav način života prioritet da bi ostale u formi. Navike, poput zdrave ishrane i redovnog vežbanja svako od nas treba da uvrstiti u svoj svakodnevni život.

Izvor: zena.hr, Đ.S.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.