Želite da smršate? Izbegavajte ove namirnice za doručak!

by | 16 decembra, 2015

Da li ste znali da postoji nekolicina loših obroka za doručak koji vam više štete nego koriste?

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Potrudite se da sledeće namirnice izbacite iz svoje jutarnje rutine već sutra:

1. Slanina – Sadrži velik postotak zasićenih masti i holesterola i često jako procesuirana nitratima od kojih se može javiti i glavobolja.

2. Peciva sa sirom ili maslacem – Prazni ugljeni hidrati s vrlo malo nutritivnih vrednosti poput vlakana, proteina, celovitih žitarica itd.

Pročitajte i… Doručak koji topi kilograme i sprečava rak debelog creva

3. Energetske pločice – Što se tiče šećera i kalorija, energetska pločica vam dođe kao da jedete čokoladu za doručak (nadamo se da to nije slučaj!).

4. Čokoladni namazi – Ne sadrže nutritivne vrednosti.

Koje još namirnice je potrebno da izbegavate za doručak pogledajte na sledećim stranama…

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

5. Sok od pomorandže – Pritom mislimo na gotove, kupovne sokove u tetrapaku koji su puni konzervansa i procesuiranog šećera.

6. Žitarice – Žitarice bez vlakana i proteina su još jedan izvor praznih kalorija, a zbog dodatka šećera povećavaju vam šećer u krvi i vrlo brzo ćete ponovno osetiti glad.

7. Krofne – Jedan od najgorih mogućih izbora za doručak: čisti ugljeni hidrati + šećer + duboko prženje = krofna.

Pročitajte i… Uz jednostavan doručak do tanjeg struka i manjeg stomaka

8. Kafa za poneti – Dodaci na „fancy“ kafama poput šlaga, čokoladnih preliva i sirupa s uokusom pretvaraju vašu jutarnju kafu u kalorijsku bombu.

9. Kupljena granola – Granola iz prodavnice je obično puna sakrivenih šećera što je čini lošim odabirom za doručak.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

10. Palačinke – Palačinke od belog brašna, masnoća poput maslaca i šećera povisuju vam šećer u krvi i vrlo brzo osećate glad – što znači da su nikakva opcija za doručak.

11. Hleb – Isto važi kao i s mafinima ili bilo kakvim drugim poslastičarskim i pekarskim proizvodima, ako ne znate šta je tačno u njima – pokušajte da ih izbegnete.

Pročitajte i… Savršen doručak za mršavljenje uz ove namirnice

12. Mafini – Jako retko ćete pronaći zdrav mafin osim ako ga niste napravili sami.

13. Vafli – Vafli nemaju nikakvu nutritivnu vrednost. Ako ih pravite sami koristite celovite žitarice i izbegavajte šećer koji im je inače glavni sastojak.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.