Categories Zdrava ishrana

Zlatno pravilo hrono ishrane: Tri namirnice koje morate jesti za doručak

Foto: Guliver/Thinkstock
Foto: Guliver/Thinkstock

2. Maslinovo ulje 
Sipajte malo maslinovog ulja na hleb, da ga učinite ukusnijim.

Pročitajte i… Lako do vitke linije: Domaći zeleni čips koji topi masne naslage

3. Sir
Količina se određuje slično kao i kod hleba – oduzmite 100 cm od svoje visine izražene u centrimetima i dobićete gramažu. Možda će vam se činiti da je to previše, ali to je ono što vam je potrebno da vas održi sitim do 12 ili 13h dok ne dođe vreme za ručak. Ono što je dobro znati jeste da sir sadrži 10 puta više kalcijuma od mleka ili jogurta.

Zapratite nas na Viberu! Učestvujte u kreativnim razgovorima i prvi čitajte najinteresantnije vesti sa portala “Lepota i zdravlje” >>> http://www.viber.com/lepotaizdravlje 

1 komentar

  1. Moj hrno doručak obavezno sadrži tostiran hleb i kiselo mleko, a pre toga čaša mlake limunade, naravno bez šećera.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA