Kako se Ema Stoun bori sa anskioznošću – njene strategije (video)

Govorila je kako se nosi sa anksioznošću u videu za kampanju svesti o mentalnom zdravlju

by | 5 maja, 2020
ema stoun shape

Ema Stoun otvorila se i govorila o tome kako se bori sa anksioznošću u videu za kampanju svesti o mentalnom zdravlju za Child Mind Institute’s. Ako ste se suočavali sa anksioznošću tokom pandemije koronavirusa (COVID-19), niste sami. Ema Stoun, koja je bila otvorena o svojoj doživotnoj borbi sa anksioznošću, nedavno je podelila kako drži svoje psihičko zdravlje pod kontrolom – u pandemiji ili van pandemije.

ICIDK, Stoune je i ranije bila veoma otvorena po pitanju toga da je „veoma, veoma, veoma anksiozna“ osoba.

– Imala sam dosta napada panike – rekla je Stivenu Kolbertu u emisiji Late Show 2017. godine.

– Od terapije sam imala veliku korist. Počela sam sa 7godina.

Dok je Ema Stoun rekla Kolbertu da će anksioznost „uvek“ biti deo njenog života, čini se da je tokom godina razvila zdrave, efikasne strategije za upravljanje mentalnim zdravljem. Pročitaj: Kristen Bel iskreno o tome kako trening utiče na njeno mentalno zdravlje (video)

U novom videu za kampanju Instituta za decu #WeThriveInside koja ima za cilj da podrži decu i mlade koji se bore anksioznošću tokom krize COVID-19, Stoun je govorila o tome kako brine o svom mentalnom stanju, posebno dok je pod karantinom tokom pandemije koronavirusa.


Njena prva strategija za anksioznost: čitanje. U svom videu #WeThriveInside, glumica je rekla da koristi vreme kod kuće kako bi otkrila nove autore, deleći da je „zaista zabavno upoznati se sa novim svetom, za koji [ona] ranije nije znala“. Pročitaj: Nema mesta za dosadu: Najbolji hobiji tokom karantina, a i posle njega

Prednosti čitanja za vaše mentalno zdravlje nisu šala. Bilo koja knjiga će vam reći da čitanje može biti super opuštajuće, ali pregled stotina studija iz 2015. godine koje su istraživale vezu između čitanja i mentalnog zdravlja, a koje je sprovela britanska agencija za dobrotvorno čitanje, potvrdile su snažnu vezu između čitanja radi zadovoljstva i poboljšanja mentalnog zdravlja (uključujući smanjene simptome depresije, kao i pojačanu empatiju i poboljšane odnose sa drugima).


Ema Stoun je, takođe, podelila da joj meditacija pomaže u njenoj anksioznosti. Rekla je da jednostavno sedenje 10 ili 20 minuta dnevno i ponavljanje mantre deluje na nju, mada je napomenula i da možete da brojite dah ako vam je tako lakše. (Mantre se često koriste u transcendentalnoj meditaciji.) Pročitaj: Mantra Džini Maj je odlična za sve one koji imaju problem sa vezivanjem (video)

Meditacija (bilo koje vrste) može biti veoma moćna u borbi protiv anksioznosti, jer vežba može pozitivno da utiče na aktivnost u delovima mozga koji su odgovorni za razmišljanje i emocije i, tačnije, zabrinjavajuća.

– Meditacijom obučavamo um da ostane u sadašnjem trenutku, da primetimo uznemirenu misao dok se pojvljuje, ugledamo je i pustimo – ranije je objasnila za Shape Megan Džons Bel, glavni naučni saradnik u Headspace.

– Ono što se ovde menja u odnosu na tipični odgovor na anksioznost je da se mi ne držimo tih misli ili da reagujemo na njih. Mi se odmaknemo od tih anksioznih misli i vidimo širu sliku. To nam može pomoći da se osetimo smirenije, jasnije i uzemljeno- objasnila je Bel. Pročitaj: Mantra glumice Moli Sims kojom se vodi kako bi ostala pozitivna u vreme izolacije

Još jedna od strategija Eme Stoun za borbu protiv anksioznosti: plesanje po cijeloj kući, „eksplodiranje muzike i jednostavno izbacivanje stresa“, rekla je u videu.

– Čini mi se da svaka vežba pomaže, ali ples mi je najdraži objasnila je.

Već znate da je vežbanje pouzdan način da pomognete upravljanju mentalnim zdravljem. Ali ples, posebno, može da poboljša mentalno zdravlje na svoje jedinstvene načine, zahvaljujući sinhronizaciji muzike i pokreta. Pročitaj: 5 načina da poboljšate raspoloženje tokom pandemije koronavirusa

Ta kombinacija muzike i pokreta – bilo da se postiže formalnim foktrotom ili stavljanjem omiljenih pesama Britni Spirs i skakanje po kući poput Stounove – može osvetliti centre za nagrađivanje mozga, pomažući u smanjenju stresa i održavanju mozga oštrim dok ga jačate nivoima hormona sreće -serotonina, pokazalo je istraživanje koje je odradio Mahoney Neuroscience Institute at Harvard, prenosi Shape

.

lepotaizdravlje.rsShape

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.