Pobedite zimsku depresiju: Osam metoda za dobro raspoloženje

by | 24 novembra, 2015

Umorne ste od svakodnevnih obaveza koje iziskuju deca i kućni poslovi, a u poslednje vreme ne uspevate da obavite ni sve poslovne zadatke? Ne brinite, mi vam nudimo nekoliko odličnih metoda da se oraspoložite…

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Psiholozi tvrde da je nivo sreće genetski uslovljen samo 50%, dok druga polovina zavisi isključivo od osobe i njenih životnih ciljeva. I zaista, najnovija naučna otkrića govore u prilog tome da postoje brojni načini za podizanje nivoa serotonina, tzv. hormona sreće (hemijske materije u mozgu koja čini da se dobro osećate).

Upućujemo vas u to koje su to metode, čak i tokom tmurnih, hladnih, zimskih dana…

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Konzumirajte ”srećne” namirnice
Da li ste se ikad zapitali zbog čega prija šolja toplog mleka pre spavanja? Zbog amino-kiseline (triptofan), hemijske materije koja učestvuje u produkciji serotonina (prirodni antidepresant mozga). Zato, da biste podigli prirodni nivo serotonina, konzumirajte namirnice bogate ovom aminokiselinom: mleko, semenke, sušene kajsije, brokoli, piletinu, ćuretinu, ribu, jaja i spanać. I, obavezno – smanjite unos šećera.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Iskoristite svoje kvalitete
Psiholozi tvrde da su najsrećniji ljudi oni koji prepoznaju kvalitete svoje ličnosti i, još važnije, koji znaju da ih iskoriste. Među najcenjenijim karakternim crtama izdvajaju se sposobnost da se voli, smisao za humor i umeće praštanja (tuđih i svojih grešaka). Osim toga, svako jutro kada ustanete, budite zahvalni za ono što imate i nemojte biti nesrećni zbog onog što (još uvek) nemate.

Koje još metode mogu da vas oraspolože pročitajte OVDE.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.