Terapija protiv besa: Oslobodite se stresa za nekoliko minuta

by | 13 maja, 2016

Kada vas neko jako naljuti, skoči vam krvni pritisak, srce lupa i na ivici ste da svašta kažete, važno je da naučite da kontrolišete bes i sačuvate zdravlje. Sve što u afektu izgovorite neće biti konstruktivno, zato se prvo udaljite i smirite.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Američki psiholog Majkl Kreg savetuje kako da kontrolišete bes:

Pročitajte i… 8 pokazatelja da treba da potražite pomoć psihijatra

– Prvo duboko dišite, jer kada se nerviramo, zaboravimo na disanje, a ono je direktno povezano sa stanjem uma.

Još saveta kako da se oslobodite stresa i besa pročitajte na sledećim stranama… 

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

– Za smirenje je potrebno disanje „iz stomaka“, zatim preko grudi do vrha pluća, što je moguće dublje i sporije.

Pročitajte i… Ovo su najbolji načini da se brzo oslobodite stresa

– Promenite nozdrvu na koju udišete, jer se u momentu razdražljivosti više koristi jedna, što nije dobro. Proverite koja je aktivnija i prebacite se na suprotnu, a posle 90 sekundi vratite na prvu i tako naizmenično.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

– Kada ste besni nipošto ne zauzimajte sedeći i ležeći položaj, već radite sve što vas fizički umara (trčite, vežbajte, usisajte kuću, sredite orman i kupatilo, brišite prozore…). Umor u mišićima oslobađa mozak napetosti.

Pročitajte i… Da Vinčijev metod: Kako da se naspavate za samo 4 sata?

– Masirajte srce tako što ćete dlanovima kratko protrljati centralni deo grudi. Posle ove „samoterapije“ osetićete olakšanje, bićete smireni i racionalnije razgovarati sa osobom koja vas je naljutila.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.