Categories Zdrava ishrana, ZDRAVLJE

Nutricionistički plan čišćenja organizma posle praznika: 7 detox dana

Dan 3

Doručak

Kokos smuti: Pomešati 80 ml kokosovog ulja, 200 ml kokosove vode, bananu, 100 g spanaća, kašičicu lanenog semena, kašičicu ovsenih pahuljica s kremom od kokosa, mutiti dok ne postane kremasto.

 

Užina Menta smuti

 

Ručak

Zelena supa: Iskoristiti ostatke od prethodnih dana.

Užina Pojačanje s cveklom

Večera

Začinjeni oslić s pireom od šargarepe i kelja: Napravite marinadu sa pola kašičica kima, cimeta, kurkume i kokosovog ulja. Prelijte file oslića marinadom i pecite na 180 stepeni
C, 15 minuta. U međuvremenu, napravite pire od jedne šargarepe. Servirajte oslić s pireom i 100 g kelja.

Dan 4

Doručak Jaja sa šparglom: Skuvajte jaja, a zatim prepecite jedno parče hleba od punog zrna i iseckajte šparglu skuvanu na pari.

Užina Dve mandarine i kašika indijskog oraha.

 

Ručak

Supa od spanaća i leblebija:

Prodinstati glavicu belog luka s limunovim sokom, štapićem celera, pola sitno seckane šargarepe i paprikom, pola konzerve leblebija, 100 g spanaća i dodati šaku korijandera. Ubaciti u blender sa 300 ml vode.

Užina Pola avokada i jedna kašika badema.

Večera Losos/piletina s povrćem.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA