Pandemijska iscrpljenost i kako s njom izaći na kraj

Pored svega što nam je pandemija koronavirusa donela, suočavamo se i s ovim.

by | 9 jula, 2021

Važno je shvatiti i pomiriti se s tim da je globalna pandemija i te kako bila umarajuća, pa ne čudi što se sve više spominje i pojam pandemijska iscrpljenost.

Ukoliko osećate da nemate energije kao pre, bezvoljni ste i razdražljivi, ne očajavajte, jer niste usamljeni! U nastavku vam otkrivamo kako da izađete na kraj s ovim, na prirodan način.

Pandemijska iscrpljenost: Kako se izboriti

Kvalitet sna

Ne možete imati dobar dan ukoliko se niste naspavali. San je neophodan za pravilno funkcionisanje i tela i uma. Razmislite o tome da u ishranu uvrstite više namirnica koje sadrže magnezijum. Ovaj mineral reguliše nivo hormona melatonina, koji je odgovoran za ciklus spavanja

Nahranite mozak

Adaptogeni poput asparagusa, reiši pečuraka i biljke maka (engl. maca) pomažu u budnosti i boljim kognitivnim sposobnostima jednako kao i kofein.

Zdrava energetska pića

Hidrirajte se čistom energijom! Pijte čaj od ženšena. koji jača izdržljivost i poboljšava kardiovaskularnu funkciju. Pića s višnjom takođe nam pomažu da regulišemo ciklus budnosti i sna. Uz to, konzumirajte limun, limetu, kakao, kao i čaj od hibiskusa. (Isprobajte i… Vitaminsku vodu)

Izbalansirana ishrana

Nutrijenti poput omega 3 masnih kiselina, vitamina grupe B, luteina i gvožđa igraju ključnu ulogu u nivou energije i opštem blagostanju. Samim tim pomoći će i u borbi s osećajem iscrpljenosti.

Kontrolišite nivo stresa

Na posletku, pandemijska iscrpljenost može da se pogorša zbog stresa. I dok je nemoguće izbeći ga, izaberite metode kako da se izborite s stresom. Bilo da je u pitanju sport, šetnja, slikanje, čitanje knjige ili meditacija…

lepotaizdravlje.rsCentralITAlliance / iStock / Getty via Guliver

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.