Categories ZDRAVLJE

Rešite test: Da li ste zavisnik od hrane?

Kako se izlečiti od zavisnosti

Postoji nekoliko načina da se pripremite kako bi vam promena bila što lakša:

“Okidači” – napravite listu hrane za kojom često imate potrebu, ili kojom se prejedate. To su tzv. okidači, koje morate potpuno izbegavati.

Mesta sa zdravom hranom:
napravite listu svih mesta gde se prodaje kvalitetna hrana. To je važno jer može sprečiti da pokleknete kad budete gladni, ili kad vam se ne bude kuvalo.

Šta treba da jedete: razmislite o tome šta ćete jesti. Neka to bude zdrava hrana koju volite.

Za i protiv: napravite nekoliko kopija liste “za i protiv”. Jednu kopiju držite u kuhinji, drugu u kolima, a treću u novčaniku ili torbi. Trebaće vam podsetnik zašto sve to radite. Nemojte započinjati “dijetu”, već odložite gubljenje kilograma za najmanje mesec dana. Prevladati zavisnost od hrane teško je samo po sebi, a ako tome dodate glad i ograničenja, cela stvar će postati još teža.

Ketogena dijeta: Detaljan vodič za početnike + JELOVNIK ZA 7 DANA !

Foto: @mishkah.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA