Categories ZDRAVLJE

Sačuvajte se od virusa tokom zime – usvojite ovih 6 jednostavnih navika

Sezona virusa je uveliko prisutna i sve što sada možemo uraditi je da poboljšamo svoj imuni sistem zdravijom ishranom i zdravijim načinom života. Kako biste u tome uspeli i sprečili da se tokom ove zime razbolite, možda bi trebalo da obratite pažnju na neke svoje navike.

1. Utoplite se

Iako je vreme konstantno promenljivo i neki dani su veoma topli, obucite se što toplije, kako se ne biste prehladili. Ukoliko napolju duva jak vetar vreme je da počnete da nosite kapu i šal. Preduslov da se zaštitite od prehlade je da vam na prvom mestu uvek bude toplo.

2. Opustite se

Iako imate gomilu obaveza kako na poslovnom, tako i na privatnom planu, povremeno dajte sebi vreme da se opustite, razbistrite svoje misli i oslobodite se stresa, jer je stres jedan od najčešćih uzročnika slabljenja i pada imuniteta.

3. Poboljšajte kvalitet sna

Da bi se organizam branio od virusa neophodno je da bude odmoran i zato je veoma važno da poboljšate kvalitet sna. Ako nemate neophodnih 8 sati da se odmorite dajte sve od sebe da onih 6 sati sna bude kvalitetno. Provetrite sobu, odložite telefon, ugasite svetlo i do prvog alarma odmorite na miru.

4. Hranite se zdravo

Tokom zime birajte da jedete namirnice bogate neophodnim nutritijentima, kao i vitaminima i mineralima, koji će ojačati vaš imuni sistem, dati neophodnu energiju organizmu i učiniti da se pročistite od toksina i dobro osećate u svojoj koži.

5. Krećite se

Iako je hladno, trudite se da budete što aktivniji, jer je fizička aktivnost od presudne važnosti za naše zdravlje. Trudite se da što više pešačite i trenirate barem 3 puta nedeljno. Trening poboljšava cirkulaciju belih krvnih zrnaca koja predstavljaju anti tela virusima, kroz čitav organizam i tako vas čuvaju od infekcija i bakterija.

6. Povedite računa o higijeni

Higijena, a naročito pranje ruku od presudnog su značaja za naše zdravlje, jer je neophodno da smanjimo unos bakterija u svoj organizam, a ako o higijeni ne vodimo dovoljno računa verovatnoća da unesemo bakterije u svoj organizam je dvostruko veća.

Ko vam čuva decu? Jak imunitet!

Foto: GettyImages

1 komentar

  1. Jedino što mi pomaže da se zaštitim je OPC+C( acerola i semenke grožđa) , udarne doze vitamina C.
    Spasih se prošle zime,a nadam se i ove.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA