Otkrijte tajni sastojak borbe protiv viška kilograma

24/06/2020 in Zdravlje
Otkrijte tajni sastojak borbe protiv viška kilograma

Lepota i Zdravlje

U potrazi za zdravim načinom ishrane koji će vam pomoći da dođete do vitke linije često ćete naići na nedoumice. Teško je proceniti da li je nešto što je zdravo ujedno dobro i za gubljenje masnih naslaga. Ta dilema postoji i kad su u pitanju biljna vlakna, tj. dijeta bogata vlaknima. (Pročitaj: Napunite tanjir hranom bogatom vlaknima – ona su važna iz više razloga)

Brojne studije potvrdile su da hrana bogata vlaknima smanjuje rizik od srčanih oboljenja, dijabetesa i kancera. Vlakna se nalaze u sastavu biljnih namirnica, a telo ih ne može svariti ni apsorbovati. Postoje dve glavne podgrupe vlakana: nerastvorljiva i rastvorljiva. Prva grupa, kao što i sam naziv govori, ne rastvara se u vodi, već pomaže da hrana lakše prođe kroz naš digestivni sistem. Ona su važna za creva i dobru probavu. Takođe, ta vlakna uglavnom se nalaze u hrani koju je potrebno dugo žvakati, pa su manje šanse da dođe do prejedanja, što je svakako od koristi onima koji nameravaju da smršaju. (Pročitaj: Potaž Sen Žermen – ukus dostojan kraljevskog nepca)

Rastvorljiva vlakna rastvaraju se u vodi, a pomažu da iz tela izbacimo masnoću i tako snizimo nivo holesterola. Ona su zaslužna i za to što uz njih šećeri i masti sporije prolaze kroz naš krvotok, pa je snabdevanje tela energijom konstantno, te nemamo potrebu da stalno nešto grickamo. (Pročitaj: Evo zašto su borovnice sinonim za zdravlje)

Dijeta bogata vlaknima pomoći će vam da brže dođete do željene figure

Ishranom na bazi žitarica, voća i povrća ne samo što ćemo doći do vlakana već i do vitamina, minerala i antioksidansa. Sve to je izuzetno bitno za pravilno funkcionisanje organizma. (Pročitaj: Ovih šest namirnica bogatih cinkom spas su za vaš imunitet) Pored toga što ih ima u biljnoj hrani, vlakna se nalaze i u određenim suplementima. Ipak, takve preparate ne treba uzimati bez dogovora s lekarom, jer su prvenstveno namenjeni ljudima koji imaju problem s varenjem.

Jedno je sigurno – bez obzira na to u kojoj količini ih konzumirate, vlakna sama po sebi neće dovesti do mršavljenja. (Pročitaj: Veganski banana hleb – bogat izvor vlakana predivnog ukusa) Ona će vam u svakom slučaju pomoći da dođete do željene figure, ali uz to morate promeniti i ostale životne navike. Redovna fizička aktivnost se podrazumeva.

Komentari (0)

Loading