Categories ZDRAVLJE

Smršajte zdravo uz ovaj jelovnik za 7 dana

Izgladnjivanje nikada i nikome nije donelo korist! Da biste kontinuirano gubili na težini, potrebno je da jedete zdravu hranu, punu ukusa, koja će vas zasititi i sprečiti dosadu, pa nećete ima potrebu za grickalicama.

Kako biste omršali, potrebno je da unos kalorija svedete na 1500, od čega će 40% nositi vlakna, 30% proteini i 30% zdrave masti. Ovo je idealna kombinacija koja će vam dati energiju i pomoći će vašim mišićima da se bolje formiraju.

Dakle, da biste uspešno omršali bitno je da obratite pažnju na kvalitet ishrane.

Ukoliko se više trošite,  povećajte malo udeo proteina u ishrani.

Donosimo vam jelovnik za nedelju dana, koji će vam pokazati koji je pravilan način ishrane i posle samo nedelju dana videćete prve rezultate.

Dan 1

Doručak:

Grčki jogurt sa chia semenom i pola isceđenog grejpa

Užina:

Pet celerovih štapića sa malo bademovog butera

Ručak:

Salata sa piletinom i spanaćem. Uz malo avokada i maslinovog ulja.

Užina:

Kafa sa bademovim mlekom

Večera:

Riba u marinadi od zelenog čaja i peršuna.

Pročitajte i…Koliko nam je potrebno fizičke aktivnosti?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA