Categories ZDRAVLJE

5 pravila za zdravo i efikasnije mršavljenje

Izbacite ugljene hidrate i šećere, nemojte jesti pred spavanje… To su samo neka od dobro poznatih pravila za mršavljenje uz pomoć kojih pokušavamo izaći na kraj sa viškom kilograma. Međutim, postoje i neka “tajna” pravila koja nutricionisti često ne dele sa nama, a koja još efikasnije pomažu borbu sa viškom kilograma.

Donosimo vam 5 pravila za još efikasnije mršavljenje, koja možda do sad niste znali:

1. Ne smete izbaciti sve ugljene hidrate iz ishrane

Kada se odlučite da izbacite hleb i testa iz ishrane, kako bi smršali, neretko zaboravite da postoje i jednostavni ugljeni hidrati, koji nam ne smetaju pri gubitku kilograma, a potrebni su našem organizmu. Iz ishrane ne smete izbaciti mahunarke, pirinač, mada birajte integralni, pa čak je i crni hleb, bogat semenkama poželjan, naravno ukoliko imate meru i povremeno pojedete jedno parče. Ugljeni hidrati daju vam osećaj sitosti, i zato je bitno da ih uključujete u svoju ishranu, jer će vam pomoći u borbi protiv viška kilograma.

2. Ne morate brinuti ako jedete pre spavanja

Ne morate se brinuti ukoliko jedete pre spavanja, jer naš metabolizam radi tokom celog dana, ali je bitno da obratite pažnju i izaberete namirnice koje su kvalitetne i neće sputati proces mršanja i sagorevanja kalorija. Dakle, dozvoljeno je jesti pre spavanja, ukoliko jedete kvalitetne namirnice u manjim količinama.

Pročitajte i…5 znakova da ste fit iako su cifre na vagi i dalje iste

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA