Lana Del Rej kao „it“ devojka

Tijana Jovanović, urednica Mode i stilista

I

ako je njeno mesto u muzičkoj industriji prilično diskutabilno, Lana del Rey je uspela da se infiltrira u svet mode i na različite načine postane njegov deo. Sve je počelo od ovogodišnje prolećne kolekcije modne kuće Dior, koja je njen singl „Video games“ odabrala za soundtrack svoje revije. Od tog događaja njen status It devojke se popeo na zavidan nivo: posećuje otmene večere, peva svoje nove hitove na revijama i drugim modnim manifestacijama… Čak je i najprodavanija torba iz Mulberry kolekcije inspirisana njenim likom i delom.

Dvadesetšestogodišnja Elisabeth Grant je dugo vremena pokušavala da se probije pevajući po njujorškim klubovima, ali je uspela da bude zapažena tek nakon fizičke transformacije i promene imena. Ova takozvana „gangsta Nancy Sinatra“ nije zadobila naročito pozitivne ocene muzičkih kritičara. Međutim modni svet je itekako prihvatio još jednu kontroverznu ličnost kao zaštitno lice.

Nakon što se pojavila na naslovnim stranama britanskog i japanskog Vogue-a i francuskog Glamour-a ova pevačica je dokazala svoju opsesiju estetikom, što može objasniti njenu povezanost sa modom. Tako je i njen naredni korak sasvim prirodan: špekuliše se već neko vreme da će se Lana del Rey naći i u ulozi zaštitnog lica već svima poznatog brenda H&M.

Mnogi smatraju kako je ovakav vid promocije i brendiranja Lani potreban i pametan potez, s obzirom da muzički nije dovoljno vrednovana, a na nama je da vidimo u kom pravcu će njena karijera vremenom otići.

Tagovi: