Rasprodaja – prijatelj ili neprijatelj?

Tijana Jovanović, urednica Mode i stilista

Nije redak slučaj da se naši ljudi oblače po rasprodajama u inostranstvu, gde svaki brend osim redovnih sniženja u svojim radnjama ima i jeftinu robu sa mizernom greškom, promotivne cene novih kolekcija, stalne jeftine linije. Ukoliko prošetate Beogradskim tržnim centrima ili outlet radnjama na prvu loptu pomislićete da ste izvukli premiju, ali ako malo bolje zagledate shvatite da cene i nisu tako niske, a izbor snižene robe veoma ograničen.

Naravno u svakoj priči ima izuzetaka pa vredi spomenuti da su nam neki brendovi „otvorili širom vrata“ i ponudili pregršt krpica po povoljnim cenama. Takve radnje su, po običaju pune veoma kratko vreme,pa ako momentalno ne kupimo ono što nam je za oko zapalo drugu šansu teško da ćemo dobiti. Veliki problem predstavlja činjenica da gotovo svaki put na rasprodaji pronađemo nešto što nam je preko potrebno, a para nema.

Drugi problem se javlja kada nemamo dovoljno strpljenja i oštro oko pa tržne centre smatramo bezvazdušnim prostorima, kabine za presvlačenje kutijama za znojenje a šoping gubljenjem vremena. Ukoliko spadamo u ovu grupu ljudi za vreme rasprodaja obično završimo kukajući prijateljicama da za nas ništa ne postoji, da su radnje loše, ili izbor nikakav.

Bilo kako bilo žene će uvek biti žene, i volele rasprodaje ili ne, imale para ili bile praznih novčanika, nalaziće bezbroj načina da zadovolje svoju neutoljivu žeđ za novim krpicama, ili jednostavno svakodnevnu potrebu za garderobom. Tako je na kraju svakome preostalo da sam pronađe svoj idealan princip izlaženja na kraj sa iskušenjima, problemima i zadovoljstvima koje nam rasprodaje donose. Sto ljudi sto ćudi, sto žena sto načina.

Tagovi: