Muškarci ne poznaju svoje PARTNERKE

by | april 16, 2010

Muškarci malo znaju o svojoj partnerki, pokazalo je istraživanje obavljeno u Britaniji. Uključujući i to koje su boje njene oči i kosa, šta joj pokloniti za rođendan…

Muskarci ne poznaju partnerke

Hvata ga očajanje šta da joj kupi za rođendan, godišnjicu braka ili poznanstva. Vaučer za neki butik ili parfimeriju sa skupim mirisićima bio bi rešenje ali se isprečio problem – zna vrlo malo ili ništa o njenom ukusu za garderobom, nakitom ili parfemom…

Članak se nastavlja posle reklama

 

Ali ako devojka ili partnerka sanja njegove predivne oči, bila bi presrećna da njen partner čini to isto. Ali – samo jedan od osmorice muškaraca tačno zna boju njenih očiju.

 

Članak se nastavlja posle reklama

Tako je, kako tvrdi londonski tabloid San (The Sun), u Engleskoj ali verovatno ništa bolje nije i u drugim zemljama.

 

Članak se nastavlja posle reklama

Najnovije istraživanje, u kojem je testirano koliko parovi znaju jedno o drugom pokazalo je britanski muškarci najčešće vrlo malo znaju o svojim partnerkama – uključujući boju očiju i rođendan.

 

Članak se nastavlja posle reklama

Šestorica od deset muškaraca anketiranih u grupi od njih 2.000, koju je u Engleskoj obavila firma The Perfume Shop, tvrdili su da poznaju svoje partnerke „od glave do pete“, i ono vidljivo ali i ono skriveno.

 

Članak se nastavlja posle reklama

Ali kad su u anketi postavljena pitanja, još 10 odsto ih nije znalo kad su im supruge ili partnerke rođene a osam odsto nije znalo koja je prirodna boja njene kose.

 

U daljem anketiranju dobijeni su novi, iznenađujući rezultati: svaki treći muškarac nije imao pojma koji je omiljeni parfem „lepše polovine“, 11 odsto nisu znali šta im partnerke tačno rade dok 12 odsto njih nije moglo da se seti imena najboljeg prijatelja ili prijateljice svoje supruge ili partnerke.

Članak se nastavlja posle reklama

 

Pozamašan procenat od 27 odsto kupilo bi supruzi ili partnerki odeću ili donji veš koji uopšte ne bi bio po njenoj meri.

 

Članak se nastavlja posle reklama

Da bi bile sigurne da njihov dragi nikada neće zaboraviti njeno „najbolje izdanje“, londonski list sugeriše čitateljkama da naprave neku vrstu podsetnika, odštampaju ga ili, još bolje, svojeručno napišu i stave ga u njegov novčanik.

 

Evo šta bi taj podsetnik trebalo da sadrži:

Članak se nastavlja posle reklama

 

1. Broj(veličina) odeće;
2. Boja očiju;
3. Datum rođenja;
4. Prirodna boja kose;
5. Omiljeni parfem;
6. Veličina (broj) brushaltera;
7. Najbolji prijatelj (prijateljica);
8. Čime se, zapravo, bavi i zvanje u karijeri i na poslu…

 

Izvor: FoNet

Tagovi: