Pojednostavite svoj poslovni život

by | jun 25, 2013

Stres na poslu može biti fizička ili emocionalna reakcija na visoka očekivanja, a previše stresa može uzrokovati niz drugih problema, naročito zdravstvenih. Olakšajte i pojednostavite svoj poslovni život pomoću ovih saveta. Živećete zdravije i bezbrižnije.

todo posao

Koristite kalendar

Korišćenje kalendara (i pridržavanje svih obaveza u planiranom trenutku) najbolji je način da smanjite stres na radnom mestu. Bilo da radite u kancelariji ili od kuće, isplanirajte svaki dan, a obaveze poređajte po važnosti. Dozvolite sebi više vremena za završavanje komplikovanih zadataka, a ostavite vremena i za pauze. Prvo obavite najkomplikovanije (ili najmrskije) zadatke, a zatim ostatak vremena ispunite svakodnevnim aktivnostima i planiranju obaveza za idući radni dan.

Rešite se nereda

U zavisnosti od toga kako se snalazite na svom radnom mestu zavisi i koliko ćete posla obaviti u jednom danu. Zato vaš radni prostor održavajte urednim, bez ikakvih nepotrebnih distrakcija. Barem jednom nedeljno organizujte svoj radni sto. Neka i vaš računar bude uredan. Da li su sve te ikonice na desktopu zaista neophodne?

Naučite da kažete „ne“

Koliko god vi bili raspoloženi, potpuno je u redu, s vremena na vreme, drugima reći „ne“ kada vas zamole za pomoć. Ako kolege uvek traže pomoć od vas, a to vam otežava obavljanje vaših zadataka, uljudno se izvinite i kažite da nemate slobodnog vremena.

Ostavite posao na poslu

Kako biste pojednostavnili svoj poslovni život, potrudite se da posao ne nosite kući. Ako na posao idete prevozom, iskoristite vreme vožnje s posla za opuštanje i izacivanje negativne energije. Pokušajte da ne mislite o poslu sve dok ponovo ne dođete u kancelariju. Ako radite od kuće, napravite raspored, sami sebi odredite radno vreme i držite se toga. Samo zato što radite kod kuće ne znači da nikada ne možete napustiti kancelariju. U obe varijante potrebni su vam disciplina i puno truda.

Izvor: Žena.hr

Tagovi: