5 sjajnih načina da zamaskirate mamurluk i neprospavanu noć

by | januar 1, 2022

Jedno piće, drugo, treće… i povratka više nema. Otkrivamo vam kako da nakon dugih prazničnih zabava neutralizujte estetske i fizičke posledice pijanstva od prethodne noći

1. Eliminišite otoke na kapcima
Iako prekomerno konzumiranje alkohola izaziva dehidrataciju, lice (naročito kapci) može da otekne. A zašto je to tako? Alkohol povećava priliv krvi u krvne sudove lica koji gube tečnost, te se na mestima na kojima je koža opuštena (oko očiju) stvaraju otoci. Zato nanesite na kapke kvalitetno namensko sredstvo koje će sanirati ovaj problem.

2. Glatko & elegantno
Preokrenite situaciju s masnom kosom u svoju korist. Parfem za kosu u formi ulja pomoći će vam u tome. Utrljate ga u prednji deo kose, začešljajte vlasi unazad i pokupite ih u visoki konjski rep. Tako ćete kreirati mladalačku, razigranu frizuru te izbeći pranje i feniranje. Parfemska komponenta ulja zakamufliraće i miris duvanskog dima koji vam se sigurno uvukao i u kosu.

Članak se nastavlja posle reklama

3. Očistite lice
Kad osećate efekte mamurluka i kad ste fizički isrpljeni, limfna drenaža lica (kao oblik masaže) može delovati previše agresivno. Zato, blagim tapkanjem predela oko očiju pokušajte da ublažite otoke. Ili, ukoliko imate električni masažer, podesite ga na opciju spa masaže.

4. Opustite mišiće
Sve vas boli? Pa, svaka vam čast za plesni maraton prethodne noći! Najbolje što možete da učinite za sebe, a što će vam pomoći da relaksirate i telo i dušu, jeste opuštanje u mirišljavoj kupci s eteričnim uljima.

5. Pravac u krevet!
U stanju mamurluka, organizam proizvodi prekomerne količine glutamina, materije koja deluje stimulativno, što obično narušava san. Zato je najbolje da se dan nakon zabave uzdržite od aktivnosti i hrane koja takođe deluju stimulativno (energičnog treninga, velikih mentalnih napora, kafe, sportskih napitaka, slatkiša, cigareta…) te da pokušate da se opustite nekoliko sati pre odlaska na spavanje. Ako mislite da vam je potrebna pomoć da biste utonuli u san, bolje popijte čaj (ili kapi) od valerijane ili majčine dušice nego sedativ.

Članak se nastavlja posle reklama
AntonioGuillem/iStock/Getty Images Plus via Getty Images

Tagovi: