„Legend“ u centru Zemuna

by | jul 2, 2013

Piše: Brankica Treskavica

DSC_8727

DSC_8724

DSC_8709

Prvog julskog dana “Legend” je otvorio prodavnicu u centru Zemuna. Kad se mnogo žena, i poneki muškarac iz modnog sveta, nađu u radnji koja tek počinje svoj “život”, okruženi novom kolekcijom cenjenog brenda, priča o kupovini sama se nametne. Mi smo iskoristili priliku da neke od gostiju upitamo kakvi su kupci – strpljivi, brzi, impulsivni, promišljeni… Pogledajte šta su oni rekli.

TAMARA DRAGIČEVIĆ, glumica

Tamara Dragicevic

Kada mi se nešto dopadne na prvi pogled, odmah ulazim u radnju i, ako mi lepo stoji, odmah kupujem. Nisam poput onih koji vole da sačekaju, obiđu još neku radnju, „puste da prenoći“… Mama i ja uvek ističemo da smo dobar tandem za kupovinu, jer je kod nas sve brzo i jednostavno, za razliku od moje sestre, koja je komplikovan kupac. Ne volim da celo poslepodne provedem obilazeći radnje, jer kad zaredom uđem u pet-šest počne da mi se vrti u glavi, a u tržnim centrima mi padne pritisak.

ISKRA BRAJOVIĆ, glumica

Iskra Brajovic

Znam šta hoću – oduvek i u svim segmentima života. Kad nešto zacrtam, može mi se plasirati mnoštvo drugih stvari, ali mene neće zanimati. Po prirodi se nikad ne dvoumim. Dovoljno mi je da, dok prolazim kraj prodavnice, krajičkom oka u izlogu primetim nešto što mi se sviđa, pa da sutradan dođem i kupim. Meni čak i drugi mogu da kupe odeću, jer nema dileme – veličina je uvek S, a obuća broj 37. Kad sam shvatila da stvari koje sam namenski kupovala za neke bitne prilike često nikad više nisam obukla, zaključila sam da nema razloga da to i dalje činim, jer se nešto što već imam može lepo osvežiti novim detaljem.

SLAĐANA TESLA, manekenka i kasting direktorka

Sladjana Tesla

Šoping za mene nije „tipična ženska terapija za popravljanje raspoloženja“, već obaveza koju izbegavam dokle god mogu. Budući da mi kupovina nije užitak, nastojim da je što pre obavim.

IGOR TODOROVIĆ, modni kreator

Igor Todorovic

Kupujem brzo, jer sam užasno konvencionalan. Jedan naš kolega mi je rekao: „Ti, kad nešto novo kupiš, niko ne primeti, jer uvek izgledaš isto“. Činjenica je da nosim vrlo slične stvari, što bi se moglo definisati kao – imam izgrađen stil. Veći problem mi predstavlja kupovina za kćerku, jer je sad već u godinama kad moram da razmišljam da li će to što se meni dopada njoj biti cool, kako ona kaže. Sa jedanaest godina i te kako zna šta hoće. Njena i moja estetika se često ne poklapaju, ali preživećemo to.

NATAŠA DAVIDOV, kreativna direktorka i vlasnica agencije „Miss Edi“

Natasa Davidov

Verujem da je šoping dobra zabava i način da brzo sebi popravite raspoloženje, ali uz to idu i loši izbori. No, dobro, svaka stvar koja se kratko zadrži u ormaru nekoga će obradovati. Kad u kupovinu idem namenski, tačno znam šta tražim, pa – kad to nađem – vrlo brzo izlazim iz prodavnice. Međutim, postoje i prilike kad vrlo dugo obilazim radnje.

BRANKA PUJIĆ, glumica

Branka Pujic

Pre sam bila brza, a sad sam znatno usporila. Mnogo razmišljam pre no što krenem u bilo kakve šoping akcije, jer mislim da nisu vremena za trošenje para. Danas treba kupovati stvari koje će trajati, a ne one koje će biti ispunjenje trenutne želje. Poslednjih šest meseci ništa sebi nisam kupila, čak ni tokom boravka u Australiji. Kući sam se vratila sa veoma mnogo poklona, ali u koferima nije bilo ništa za mene. I meni samoj je to delovalo neshvatiljivo, ali uspela sam da održim obećanje koje sam sama sebi dala.

Foto: Life Content, Mladen Sekulić

Tagovi: