Mikro influenseri su budućnost – glavna poruka konferencije „Ladies of new business“

by | mart 23, 2018

Mikro influenseri su budućnost uspešne saradnje sa brendovima, zato krenite u akciju već danas – poruka je i glavni zaključak četvrtog izdanja Netokracijine „Ladies of New Business“ konferencije. Uspešne žene iz digitalnih i kreativnih industrija govorile su o tome kako „influence marketing“ može pomoći biznisima i oblikovati razvojni put nove generacije preduzetnica. Podelile su sa prisutnima svoje stavove o tome kako najbolje koristiti digitalne kanale za plasiranje proizvoda i unaprediti saradnju sa influenserima.

Foto: Tamara Milić

Prolećno izdanje konferencije otvorila je Sandra Vojnović, članica IO UniCredit banke, koja podržava žene preduzetnice, prvo predavanje održala je Ivana Radovanović, idejni tvorac sajta „Mogu Ja To Sama“ i istoimenog YouTube kanala, koji broji preko 140.000 pretplatnika. Učestvovala je i uspešna preduzetnica iz Finske Outi Maria Pietilanaho, koja je pokrenula srpsko-finski startap „Fragrance By Me“. Ona je pričala o tome na koji način iskoristiti influens marketing u cilju osnaživanja sopstvenog biznisa. Na početku svog izlaganja, objasnila je da „Fragrance By Me“ predstavlja e-commerce rešenje koje nudi custom made parfeme za korisnike.

 

 

Članak se nastavlja posle reklama
00:00/01:00lepotaizdravlje-rs
Truvid
auto skip

 

 

Foto: Tamara Milić

Članak se nastavlja posle reklama

O značaju edukacije i prvim koracima u preduzetnišvtu od malih nogu, pričala je Anđelka Janković iz organizacije „Inspiring Girls Srbij“a, koja ima za cilj da inspiriše i pruži podršku devojčicama da jednog dana krenu putem svog biznisa. Nakon Outinog izlaganja usledila je panel diskusija sa glavnim fokusom na temu kako brendovi i influenseri mogu da ostvare bolju saradnju. Na pitanja moderatorke Ive Čuljak odgovarali su Đorđe Jovanović (Digital marketing menadžer L’Oreala za Adriatic region), zatim Dina Rudić (Executive Grupa), Nataša Jovanović (direktorka Odeljenja identiteta i komunikacija UniCredit banke), i Tamara Ćosić (osnivačica sajta Lepa svaki dan).

Pred sam kraj panela, svi govornici su se u velikoj meri složili da budućnost influenser marketinga vide u novim i stabilnim partnerstvima influensera i određenih brendova, zatim u plasiranju kvalitetnijeg sadržaja za manji broj klijenata – sa krajnjim zaključkom da je potrebno realizovati ideje koje će influenseri da podrže, uz prepoznavanje kvaliteta i potencijala koje kompanija predstavlja sa svojim proizvodom.

Članak se nastavlja posle reklama

Za zatvaranje četvrte po redu Ladies of New Business konferencije bila je zaslužna Ana Janković aka Ana2cats koja dala nekoliko saveta kada je reč o pomenutom kanalu marketinga i ujedno glavnoj temi ovog događaja. Prema njenim rečima, svet influensera je kod nas veoma nov i nema previše ljudi koji su za tu temu stručni.

 

Autor: M.Š.

Foto: Tamara Milić

Tagovi: