Ovog leta izgledajte poput supermodela na plaži!

by | 1 maja, 2015
Autorka teksta: Maja Guzijan

Autorka teksta: Maja Guzijan

Dok se radujete prvom prolećnom suncu, sezona odmora, bikinija i kratkih lepršavih haljinica prikrada se brže nego što mislite. Činjenica je da do leta ne možete drastično izgubiti kilograme, ali uz malo nege i efikasnih vežbi, možete izgledati još lepše na plaži.

 



Foto: Splash

Foto: Splash

Svakodnevno hidrirajte kožu i kosu

Hidratacija kože ne podrazumeva samo nanošenje losiona i krema za lice, već i unutrašnje hidriranje koje pospešuje regeneraciju ćelija. Povećajte unos vode i svežeg voća i povrća u organizam, a unos gaziranih napitaka svedite na miminum. Ne žalite za ispucalim krajevima kose i mrtvim ćelijama koje su se nagomilale na koži tokom zime, uklonite ih. „Teške“, masne kreme zamenite losionima koji nežno vlaže i osvežavaju kožu. Farbanoj kosi dajte oduška, sušite je prirodnim putem ili napravite hranljivo pakovanje koje će joj vratiti izgubljeni sjaj.

Prirodna preplanulost umesto šminkanja

Šminkanje svedite na miminum. Kvalitetna krema, maskara i sjaj za usne sasvim su dovoljni da istaknete svoju prirodnost. Dozvolite licu da diše do leta, ali i tokom boravka na plaži. Na ovaj način pročistićete pore i odlično spremiti kožu za pravo sunčanje. Ukradite malo vremena da uživate na prolećnom suncu i stvorite podlogu za letnju preplanulost.

Sredite nokte i pete

Nokti su ogledalo zdravlja. Pravo je vreme da pauzirate sa veštačkim noktima i različitim gelovima. Umesto toga, negujte svoje prirodne nokte, koliko god da su kratki ili lomljivi. Budite kreativni, ali i umereni dok ih lakirate i ukrašavate. Stavite interesantan prsten i skrenite pažnju sa možda neurednih zanoktica, bar dok ne zarastu. Kada dođe leto, more će sigurno regenerisati oštećeno. Takođe, sredite pete. Otvorene sandale i papuče ne stoje lepo na neurednim stopalima.

Foto: Splash

Foto: Splash

Ne prejedajte se

Ako ste tokom jeseni i zime prejedanje pravdale onim „ne vidi se“, vreme za izgovore je isteklo, jer se na plaži vidi sve što ste pojeli. Zato, nadmudrite glad. Neredovne, obilne obroke pretvorite u redovne, manje a energetski dovoljno hranljive porcije. Ne morate sebi uskratiti omiljeni čokoladni sladoled, ali dve kugle bolje su nego tri, zar ne? Takođe, u prolećnom periodu salate su sjajan izvor vlakana i vitamina. Umesto grickalica, salata može biti odlična užina.

Vežbajte

Malo ljudi voli da se znoji u teretani, nosi tegove ili radi trbušnjake. Jednostavno, vežbanje je ljubav upornih i izdržljivih, ali ne i svake devojke na svetu. Dobra vest je da sami, uz malo dobre volje i motivacije možete odrediti šta vam prija, a istovremeno je korisno. Prekakanje vijače, pilates, trčanje, akvarobik ili nekoliko čučnjeva dnevno sigurno će pokazati rezultate kada posle nekoliko meseci obučete kupaći.

Tagovi:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.