Categories ZDRAVLJE

9 pravila kojih se moramo pridržavati ukoliko želimo da oslabimo preko 10 kilograma

7. Jedite belančevine

Belančevine se ne nalaze samo u mesu. U ishranu uvedite i mahunarke, orašaste plodove i druge namirnice biljnog porekla koje su bogate proteinima i koje će vas učiniti sitim, a istovremeno telu obezbeđuju važna prehrambena vlakna.

8. Ograničite porcije

Kod gubitka kilograma nije samo važno ono što jedete, bitne su i količine. Nutricionisti se slažu da je važno ograničiti porcije. Počnite voditi dnevnik svega što unesete u organizam i osvestite se o količini hrane koju jedete.

9. Dozvolite sebi po neku grešku

Ne postoji osoba koja na putu ka gubitku više od 10 ili 15 kilograma neće posrnuti i nagradi se “grešnim” zalogajima. Naprotiv, kada vam je loš dan, nagradite se kriškom pizze,parčetom torte ili sličnim jelom. Nemojte se nakon toga kažnjavati ili obeshrabriti, samo nastavite uobičajenim tempom, i neće biti problema.

Pročitajte i…8 vrsta povrća koje najefikasnije pomažu pri mršavljenju

Zapratite nas na društvenim mrežama FacebookInstagramYoutube i pridružite nam se na Viber public chatu

Foto: Thinkstock

Autor: T.V.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA