7 saveta za lako mršavljenje bez mnogo truda

by | 31 marta, 2016

Potpuno razumemo činjenicu da nisu svi ljubitelji fitnesa i teretane. Nekada je lakše prošetati se do prodavnice ili napraviti krug po kraju od znojenja u teratani i vežbanja, pogotovo kada nam je radna nedelja vrlo zahtevna.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Pročitajte i… Za samo 3 minuta do izvajanog tela: Dve najbolje vežbe za mršavljenje

Ako vam je ovakva situacija poznata, postoje dve stvari – dobre i loše. Loša je u tome da način života bez ikakvog kretanja i barem malo vežbanja dovodi do lošeg zdravlja. Dobra stvar je da možete sagoreti kalorije, smršati i biti u formi bez drastičnog menjanja načina života. Saznajte i kako…

Savete potražite na sledećim stranama… 

Foto: Pixabay

Foto: Pixabay

1. Kuvajte unapred

Prema nutricionisti Lisi Moskovic, pronalaženje energije za kuvanje nakon dugog i iscrpljujućeg dana je zaista velika bitka. Umesto toga, ona preporučuje da jedan dan u nedelji (za vikend, kada ne radite) izdvojite za spremanje obroka unapred. Kada ih pripremite, odmah ih sklonite u zamrzivač ili frižider, tako da će vam trebati samo par minuta za spremanje kompletnog ručka.

Pročitajte i… Oslobodite se zauvek bola u leđima uz vežbe istezanja

Foto: Pixabay

Foto: Pixabay

2. Zdrave grickalice držite uvek na stolu

Većina nas ima običaj da gricka nešto između ručka i večere, pogotovo kada smo “zaglavljeni” za kompjuterskim stolom. Pošto jeobrađena hrana, puna praznih kalorija, uvek tu u blizini teško je odoleti joj. Umesto da se borite sa žudnjom za ovakvom hranom, na stolu uvek ostavite zdrave grickalice poput ovsenih pahuljiva, žitarica, svežeg voća, kikirikija, badema…

Pročitajte i… 5 lakih načina za održavanje vitke linije bez teretane

Foto: Pixabay

Foto: Pixabay

3. Pokrenite se

Ako vaš posao zahteva da sedite veći deo dana, iskoristite to vreme mudro. Umesto da budete nepokretni, manje pauze iskoristite za vežbu nogu. Jednu nogu ispružite (dok sedite) i podižite je 15 puta, dok istovremeno stežete trbušnjake i kvadriceps, a zatim isto ponovite sa drugom nogom. Ne zaboravite da ustanete s vremena na vreme i prošetate se malo, pa makar i do susednog stola za kojim je vaš kolega.

Pročitajte i… 6 efikasnih vežbi protiv nesanice

Foto: Pixabay

Foto: Pixabay

4. Pijte dosta vode

Verovatno već znate da treba da popijete dosta vode u toku dana, ali vas mi nećemo dosađivati sa tim. Dovoljno je da popijete veliku čašu vode pre obroka i sigurno ćete pojesti manje kalorija.

Pročitajte i… 3 neobične vežbe za isticanje oblikovane zadnjice

Foto: Pixabay

Foto: Pixabay

5. Unosite što više proteina

Zamenite jutarnji hleb sa porcijom jaja i ribom. Ovakva hrana je bogata gvožđem, vitaminom D, omega 3 mastima i mnogim amino kiselinama. Na ovaj način ćete podstaći brži i bolji rad metabolizma.

Pročitajte i… Za oblikovanu zadnjicu kao Džej Lo radite ovu vežbu

Foto: Pixabay

Foto: Pixabay

6. Šetajte

Hodajte bukvalno svuda kako biste doveli liniju tela u red. Ako možete, prošetajte se do posla ili do prodavnice za vreme pauze. Malo po malo i dobićete super figuru.

Pročitajte i… Ovo je ubedljivo najbolji trening za mršavljenje

Foto: Pixabay

Foto: Pixabay

7. Izdvojite 15 minuta

Znamo da se klasifikujete kao osoba koja ne može da vežba jer je mrzi ili nema vremena, ali izdvajanje 15 minuta za vežbanje dva puta nedeljno je zaista malo. Pokušajte da radite klasične vežbe ili makar vežbe istezanja i verujte nam, osećaćete se bolje!

Pročitajte i… Trening za ravan i zategnut stomak bez trbušnjaka

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.