Organizujte svoj radni prostor

by | april 2, 2013

„Kreativni haos“ je sintagma koju često izgovaramo, kako bismo sami sebe uverili da nered oko nas ima pozitivne učinke na rad. Prestanite da se zavaravate jer organizovanost radnog stola i prostora, i te kako utiče na produktivnost na radnom mestu.

Tri jednostavna saveta kojima ćete poboljšati radnu atmosferu:

1. Razvrstajte hrpu papira, dokumenata, računa i bilo čega sličnog. Odlučite se već jednom koji papiri su vam zaista potrebni. One nepotrebne bacite ili prosledite nekom drugom. Toga se i ubuduće pridržavajte i ne dozvolite da vam se papiri skupljaju na radnom stolu.

2. Ako na svom radnom stolu želite da imate poneku ukrasnu stvarčicu – to je ok. Ipak, na radnoj površini bi trebalo da stoje samo predmeti koje često koristite i koji su vam neophodni za rad. Previše stvari će vam odvući pažnju, te će vam biti mnogo teže da završte započet posao.

3. Uspostavite plan koji će vam pomoći u određivanju prioriteta i održavanju reda. Kako bi organizuja bila učinkovita, koristite fascikle, azbučni red ili neke lične kategorizacije, fioke, police i slično.

Tekst: Life Content

Tagovi: