Dobitnice knjige „Kupologija“

by | januar 24, 2014

Neuronska ogledala (neuroni koji se aktiviraju kad se jedna radnja izvodi i kada se ta ista radnja posmatra) kriva su i za nesvesno kopiranje tuđeg ponašanja. Sve što gledamo (ili o čemu čitamo) da neko radi, radimo i mi – u svojim mislima. Prilikom kupovine, naša neuronska ogledala stvaraju želju da i sami posedujemo neku stvar koju smo videli kod drugih.

kupologija

Zašto se prilikom šopinga odlučujete za određene brendove? Kako reklame utiču na podsvest? Odgovore na pitanja o potrošačkim navikama možete potražiti u knjizi „Kupologija“, Martina Lindstroma.

Izdavačka kuća „Laguna“ poklanja ovu knjigu trima čitateljkama koje su ostavile najkreativnije odgovore na pitanje Šta je vaš najveći šoping greh?

Dobitnice su čitateljke koje su se predstavile kao: Jelena, Millie i Nevena. Sve dobitnice će biti kontaktirane mejlom u vezi sa preuzimanjem poklona.

Tagovi: