Pravila ishrane Jennifer Lopez, prema njenom nutricionisti

by | 24 juna, 2022
Pravila ishrane Jennifer Lopez

Koja su to pravila ishrane Jennifer Lopez, zahvaljujući kojima izgleda fit čak i u petoj deceniji? Evo šta smo saznali, od njenog nutricioniste. 

Haylie Pomroy je sertifikovana nutricionistkinja koja već godinama radi sa Jennifer Lopez i glumicom Reese Witherspoon. Ona kaže da brzina metabolizma ne definište i broj kilograma.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Haylie Pomroy (@hayliepomroy)


Plan ishrane koji nas zaista hrani i zbog kojeg ne gubimo energiju, trebalo bi da bude cilj svakoga od nas. A pravilnom ishranom ćemo i ubrzati metabolizam, izgraditi mišiće i snagu, poboljšati izgled kože i bićemo energičniji, rekla je ona.

A u nastavku vam otkrivamo i kako se to hrani Jennifer Lopez.

Pravila ishrane Jennifer Lopez

Ne gladujte!

U dnevnom meniju trebalo bi da bude prisutno sve: voće, povrće, žitarice od celog zrna, jaja, meso i riba. Potrebno je izbegavati procesuiranu hranu i veštačke zaslađivače. Dakle, Haylien savet je da se ne izgladnjujemo, već da imamo izbalansirane obroke.

Strateško vežbanje

Ona predlaže da nam se treninzi baziraju na mešavini kardio vežbi i treninga snage. Isto tako, pre treninga savetuje da pojedemo malu užinu, poput neke voćke. Tako ćemo imati i više energije.

Vreme doručka

Uprkos trendu fastinga, ova nutricionistkinja savetuje da doručkujemo 30 minuta po ustajanju. Telu je potrebno gorivo čim se razbudi. U suprotnom, luči hormone koji usporavaju naš metabolizam.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

Planiranje obroka

Studije su pokazale da što su nam obroci razbovrsniji, manje su šanse da nam se metabolizam uspori. Stoga, mešajte proteine, voće i povrće i ne konzumirajte uvek samo jednu vrstu.

Pravila ishrane Jennifer Lopez- Ne opterećujte se kalorijama

Restriktivne dijete jesu dobra strategija za gubitak kilograma, ali uvek postoji opasnost od „jo-jo“ efekta. Stoga, ne razmišljajte previše o kalorijama, već o kvalitetu svakog obroka.

Jedite šta volite

Užitak u hrani je jako moćan faktor jer stimuliše hormone sreće, rekla je ova nutricionistkinja.

U prevodu, s vremena na vreme pojedite parče pice ili čokoladu. Neće vam ništa biti ako ponekad imate „cheat day“.

 

 

lepotaizdravlje.rsMomodu Mansaray / Staff