Počela je modna 2010.

by | februar 2, 2010


Drage moje,

Nadam se da ste mi dobro i zdravo, i da podnosite ove hladne dane. Još jednom hvala vam na svim vasim e-mailovima, nadam se da ću uskoro uspeti da odgovorim na sva vaša pitanja.
Ljubi vas Emina.

 

IT torbaIT torba za svaki dan…
Ako vam je potrebna nova torba za proleće, našla sam jednu za vas! Jednu koja će vam ići na sve odevne kombinacije, koja će uvek biti na nivou i koju ćete moći da nosite svaki dan?

 

E, pa sigurna sam kako će ova prljavo ružičasta „Emporio Armani“ torba zadovoljiti sve navedene kriterijume zato je i sasvim dobra investicija. Zahvaljujući njenoj boji, moći ćete da je kombinujete baš uz sve, jer će ovo proleće biti trendi u pastelnim tonovima.

 

Nježna i suptilna nijansa ružičaste osvežiće neutralne nijanse odeće, a mekana koža i ukras u obliku mašne daju joj dozu luksuza. „Emporio Armani“ torbu koja zrači posebnim šarmom moći ćete da nosite u svim situacijama i kombinacijama – posao, sastanak, kafa sa prijateljicama.

 

 

Prolećni Hit..tako dobre cipele.
Britanski luksuzni brand „Mulberry“ ove sezone oduseviće cipelicama „Cookie“.

Inspiracija je pronađena u šiku ’70-tih, a izrađene od fine kože (čak su i vezice s malim metalnim kuglicama na krajavima kožne!) sa fino izrađenim detaljima osvojiće svaku pravu klasičarku željnu doze trenda.

Peta je drvena i konusnog oblika, te je pravi hit sezone. Odlično će pristajati uz pantalone ravnih nogavica baš kao i uz suknje „pencil“ kroja.

 

Da li morate na poslu da poštujete dres kod ili ste jednostavno klasičarka u duši, sigurna sam kako će vas ove cipele oduševiti. Jedini problem mogla bi da bude cena od 395 funti .

 

Međutim, nisu li baš cipele ono što nam čini život slađim 🙂 ?

 

Melburijve Cookie cipele

Najpoželjniji mejk ap: Naučite „smokey eyes“!

U ovo vreme posebnu pažnju posvećujemo i mejk apu, a već godinama sa lestvice najpopularnijih ne silazi „smokey eyes“.

 

Verovatno ste čule priče kako najpoželjniji mejk ap mogu da vam odrade samo profesionalni vizažist. Ipak, kako su i vizažisti morali da izvezbaju „smokey eyes“ tako i vi same možete da dovedete do savršenstva.

 

„Smokey eyes“ može varirati od blagog i suptilnog do teškog i dramatičnog, a odluka je na vama. Što se, ipak, tiče odabira nijansi senke, „smokey eyes“ se najčesće radi u sivim nijansama, ali to nije pravilo. Imate li smeđe oči, poigrajte se tamnozelenim nijansama, a ako su vaše oči plave – smeđim nijansama.

 

Takođe, pripazite i na boju tena i kose, kako se boje ne bi „potukle“ na vašem licu, pa vas umesto zavodnicom učine smešnom. U svakom slučaju, uzmite malo vremena za sebe i bacitr se na posao.

 

Smokey eyes

 

Ovaj vikend, svatko na svoju stranu!
Ovaj vikend predlažem vam da svatko krene na svoju stranu – devojke sa svojim drugaricama u ludi noćni provod, a muškarci sa svojim ortacima na zajedničko gledanje utakmica. Neka to ne bude zbog toga što ste se posvađali, već zbog toga da svako provode malo slobodnog vremena sa društvom koje mu je drago.

 

Za tu priliku devojkama predlažem efektnu haljinu, jednostavni blejzer i visoke potpetice. Ne opterećujte se detaljima, mala torbica u koju stane najnužnije i jedan efekatan komad (ili u našem slučaju par) nakita, biće sve što vam treba i neće vas sputavati u ludom noćnom provodu.

 

Sta da obucem

 

Beauty otkrica 2009. Četiri „dragulja“ za sva godišnja doba


Chanel Le Vernis 407 Jade1) Kada su na „Chanelovoj“ reviji manekenke pistom prošetale zeleno nalakirane nokte, koji su nijansom bili identični nekima od odevnih komada iz kolekcije, malo ko je naslućivao pomamu za lakom za nokte nijanse 407/Jade.

 

Iako je na pisti izgledao nesumnjivo odlično. „Chanel Le Vernis 407/Jade“ daleko je od lako prodajnih nijansi. Zato ga je bilo i teško zamisliti kao nezaobilaznog u kozmetičkim torbicama žena širom sveta.

Time je iznenađenje bilo još veće. „Chanelov“ lak za nokte gore spomenute nijanse razgrabljen je čim je pušten u prodaju. Sada se prodaje na „E-bayu“ za neverovatnih 100 dolara.

 

 

Dolce i Gabana2) Nova mejk ap linija dizajnerskog dvojca „Dolce&Gabbana“ tek treba da osvoji tržiše. Na zapadu je već u prodaji, ali pravi rezultati prodaje biće dostupni sredinom 2010. godine.

 

Dok kozmeticki brendovi uglavnom nemaju problema sa prodajom mejk ap linija, za modne brendove to zna da bude vrlo klizavo područje. Primer za to su i ne baš profitabilne mejk ap linije sa potpisom modne kuce „Calvin Klein“ i „Versace“.

 

Izgledom i ambalazom „Dolce&Gabbana“ linija ostavlja bez daha, ali ipak će vreme pokazati.

 

 

Parfem Lola Marka Dzejkobsa

3) Modni dizajner Mark Džejkobs već se okušao u u parfimerijskoj industriji, pa su njegovi dosadašnji mirisi oduševljavali sve one ljubiteljke romantike i laganijih, vrlo ženstvenih nota.

 

A nakon mirisa „Daisy“ u 2009. godini stigao je još jedan miris ženskog imena – „Lola“. Pomalo staromodna bočica odmah je postala predmet želje, a Džejkobs je i u ovome mirisu ostao veran tradiciji.

Unutar ljubičastog flakona Mark Džejkobsova „Lola“ objedinila je duh ovog branda. Nezaboravno!

 

 

 

 

Advanced Night Repair4) Skupoceni serumi obećavaju čuda i zahvaljujući svojim koncentracijama, mnogo su jači od krema. Neki od njih koriste se u obliku kure, drugi svakodnevno.

 

U 2009. godinu pažnju je privlacio serum koji briše bore „Advanced Night Repair'“. Dobro poznati brend „Estee Lauder“ zahvaljujući svojoj tradiciji, ali i konstantnim inovacijama, uvek uliva poverenje, pa se to ponovilo i ovoga puta.

 

„Estee Lauder Advanced Night Repair“ deluje onda kada vi spavate, tako da je termin „beauty sleep“ u ovom kontekstu dobio doslovno značenje.

 

Tagovi: