RAK DOJKE: Ako se ne vidi, ne znači da nije tu

by | april 9, 2010

Izložba od oko 70 kreativnih radova iz uže selekcije (od 133 pristigla) na temu prevencija raka dojke otvorena je u galeriji „NEW MOMENT“, a najboljim radovima su dodeljene nagrade.

Poster 
Marka JankovicaPeriklis Drougas član izvršnog odbora je objavio ko su pobednici konkursa, a Marko Janković je osvojio treće mesto za svoj art direction i dizajn reklamnog postera, koji nastavlja da se promoviše u okviru svog studija za izgradnju brend identiteta kao nezavisna public awareness kampanja.

 

Naime, studio „Ideas and Solutions“ je osmislio mini gerila kampanju sa ciljem prevencije raka dojke, pošto je ovo interesantan period svuda u svetu za angažovanje na ovakvom tipu kampanje.

 

– Ono po čemu se razlikuje ova kampanja od svih ostalih na ovu temu je njen jedinstveni karakter da NE reklamira ni jednu drugu ni treću stranu, čak ni moj studio koji je kreirao koncept i art direction, već samo šalje jedinstvenu poruku o prevenciji (bez dodatih sponzora itd…) što, u principu, treba da bude i pravi duh kampanje – priča Marko Janković.

 

Koncept je izgrađen oko ove tabu teme kod mladih devojaka, kojima je na žalost najvažnije samo kako da se srede spolja i lepo da izgledaju, stavljajući svoje telo i brigu o njemu u drugi plan, što se nekada može pokazati i kao fatalno.

 

– Da bi približili poruku ciljnoj grupi, komunicirali smo na njihovom nivou jasnom porukom – AKO SE NE VIDI NE ZNAČI I DA NIJE TU, kako bi probudili višu svest o potrebnom samopregledu, gde je u prvom planu mlada i sređena devojka, koja izgleda zadovoljna sobom – dodaje Marko.

Tagovi: