CPG na Sajmu knjiga: U petak na štandu panel diskusije u kojima učestvuju urednici medija, PR i medijski stručnjaci

by | oktobar 29, 2015

Foto: Thinkstock

Do nedelje 1. novembra u okviru Sajma knjiga koji okuplja svake godine 150.000 posetilaca, prvi put biće organizovan Media Market koji će okupiti najveće medijske kuće, izdavače, marketinške agencije…

Na štandu Color Press Grupe, u hali 3 Beogradskog sajma, svaki dan će se sa čitaocima družiti urednici jednog od magazina CPG kao i njihovi gosti: modni kreatori i stilisti, youtuberi, pisci, nutricionisti, lekari i mnogi drugi.

Svakog dana na štandu CPG će se predstaviti po jedna srpska vinarija, a u 15.00 će svakodnevno biti priređen koktel sa zakuskom.

U petak, 30. novembra, od 12 časova družite se sa modnim kreatorima i stilistima i upoznajte se sa programom predstojećeg „Serbia Fashion Week“-a. Razgovore će voditi urednica magazina JOY, Olivera Krajnović, a gosti su Bata Spasojević, modni dizajner; Srđan Šveljo, stilista i modni novinar.

U isto vreme, počinje prva panel diskusija „CHANGE OR DIE: Koje strategije koriste srpski mediji da bi preživeli“ na kojoj će govoriti Ratko Dmitrović, Novosti; Dragan J. Vučićević, Informer; Stevan Ristić, Vreme; Pavle Savović, Telegraf; Veljko Lalić, Nedeljnik
Moderator: Marina Kosanović

U 14 časova počinje drugi panel „ŠTA NAM NEDOSTAJE I ZAŠTO TO NEMAMO: Medijske i PR-agencije o svom odnosu s medijima“ na kojem učestvuju Dina Janevski, Telenor; Marija Matić, Direct Media; Đorđe Odavić, Ruskin & Hunt; Vladan Anđelković, New Media Ideas; Aleksandra Radujko, New Media Team
Moderator: Marina Kosanović

Kompletnu satnicu i program pogledajte OVDE

Foto: Thinkstock

Tagovi: