Dvostruko priznanje „Moj izbor 2016“ za kompaniju Dijamant

by | jun 15, 2016

Na ovogodišnjem takmičenju za priznanje potrošača „Moj izbor 2016“ kompanija Dijamant je osvojila dvostruko priznanje. Dijamant suncokretovo ulje je na osnovu glasova potrošača širom Srbije osvojilo priznanje najomiljenijeg ulja u kategoriji „Ulja, priloga i preliva“ šesti put zaredom, dok je kompanija Dijamant ponela titulu najomiljenijeg proizvođača u Srbiji.

Foto: PR

Foto: PR

Prva boca Dijamant suncokretovog ulja proizvedena je pre 77 godina u zrenjaninskoj uljari i to je proizvod koji više od sedam i po decenija stanuje u svakoj srpskoj kuhinji. Sve do danas, kompanija neprestano ulaže u kvalitet jestivog ulja koje se proizvodi iz srca najkvalitetnijih semena suncokreta sa domaćih oranica. Dijamant je jedna od najvećih uljara na Balkanu i vodeći proizvođač margarina i majoneza kao i delikatesnih proizvoda na bazi majoneza. Kompanija neprestano prati najnovije svetske i tehnološke trendove i svoju politiku temelji na dva osnovna principa – visok kvalitet i konstantna briga o potrošačima.

Foto: PR

Foto: PR

„Vrednosti o kojima vodimo računa su izvrsnost i kvalitet, tradicionalne recepture i visokokvalitetne sirovine. Potrošači poklanjaju svoje poverenje našim proizvodima pre svega zato što su kvalitetni ali istovremeno i zato što su privlačnog vizulenog idnetiteta koji podrazumeva modernu inovativnu ambalažu. Razvijamo nove premium ukuse naših proizvoda kako bismo zadovoljili potrebe moderne kuhinje i modernih potrošača zadržavajući istovremeno proverene recepture. Glas i mišljenje potrošača uvek najviše vrede“, izjavio je Srđan Zlatanov, direktor marketinga i razvoja kompanije Dijamant.

Dodelu priznanja „Moj izbor 2016“ za najomiljenije domaće proizvode, brendove i kompanije, organizuje udruženje Moja Srbija uz podršku Grada Beograda i Privredne komore Beograda. Cilj akcije je podsticanje razvoja domaće proizvodnje i poboljšanja kvalliteta robe i usluga u Srbiji. Priznanje „Moj izbor“ je jedino priznanje u Srbiji koje se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača.

Tagovi: