Nectar dobio status korporativnog Superbrenda Srbije 2015-2016.

by | jun 14, 2016

Kompanija Nectar dobila je status korporativnog Superbrenda Srbije za 2015-2016. godinu u kategoriji bezalkoholnih pića, na osnovu glasova potrošača na svečanoj dodeli nagrada u hotelu Metropol Palace.

Foto: PR

Foto: PR

„Sa posebnim zadovoljstvom i ponosom nosićemo priznanje za korporativni Superbrend Srbije. Ono je za nas potvrda kvaliteta, prepoznatljivosti i dobre reputacije na čemu neumorno radimo već godinama, a rezultat predanog rada i ulaganja kompanije u razvoj brendova. Posvećenost i predanost kvalitetu nas je učinila najvećim prerađivačem voća u jugoistočnoj Evropi i liderom u proizvodnji voćnih sokova u regionu. Posebno nam je važna ova nagrada jer se dobija na osnovu glasova potrošača koji su ponovo izabrali Nectar i tim izborom potvrdili da zaista nije svejedno“, izjavila je Mina Tadić, direktorka marketinga kompanije Nectar.

Foto: PR

Foto: PR

Svetski program Superbrands organizuje se po treći put u Srbiji pod nazivom Corporate Superbrands Srbija 2015/16. Organizacija Superbrends je vodeća svetska agencija za promociju brendova koja ima za cilj da prepozna i nagradi neumorne napore i stalne uspehe onih koji doprinose stvaranju, snabdevanju i promociji vrhunskih brendiranih proizvoda i usluga na domaćem i međunarodnom tržištu. U selekciji je ove godine u našoj zemlji učesvovalo oko 1.600 kompanija razvrstanih u 34 kategorije, prema oblasti poslovanja.

Tagovi: