NIVEA MEN: Party za muškarce na kojem su uživale i dame

by | novembar 13, 2013

Da NIVEA zna da iznenadi originalnim konceptima predstavljanja noviteta ovog najpopularnijeg kozmetičkog brenda, uverile su se zvanice koje su sinoć imale prilike da prisustvuju NIVEA MEN partiju u beogradskom Promenada loungeu.

IMG_8062

Zvonimir Stefanović, brend menadžer kategorije NIVEA MEN kompanije Beiersdorf je uveo prisutne u svet u kojem svaki muškarac može da bude originalan uz NIVEA MEN Original proizvode, koji im omogućavaju da se svakodnevna nega obavlja bez muke, za kratko vreme i bez preterane gužve u kupatilu. NIVEA je sa ponosom predstavila novitet u ovoj liniji na našem tržištu: NIVEA MEN Original losion za posle brijanja.

NFM_81362_Original_After Shave Lotion INT_CEE_CE3

IMG_7715

Zvonimir Stefanović

Mića Berić, Miloš Maksimović koji je prisutne vodio kroz zabavu, maneken Miša Berić, automobilski as Dušan Borković, kao i mnogobrojni predstavnici medija podigli su adrenalin uživajući u zanimljivom takmičenju u netipično “muškim” aktivnostima kao što su brza priprema kanapea, peglanje majice i sklapanje stočića.

IMG_8088

IMG_8013

IMG_7945

MilošMaksimović

Miša Berić sa pratiljom

 

Mića Berić

Najbrži i najprecizniji u svim disciplinama, među kojima je bio i advertising direktor „Lepote i zdravlja“ Dušan Zoroe,  zasluženo su osvojili atraktivne nagrade, a gosti su imali prilike da uz bogate gurmanluke uživaju u ostatku večeri, koje su pratili snimci 100 najboljih fudbalskih golova svih vremena.

Pobednici takmičenja Rajko Adamović,Dušan Zoroe i Petar Janošević zajedno sa Zvonimirom Stefanovićem koji je uručionagrade

I da fudbal, pivo i bogata hrana po meri pravih muškaraca, ne moraju da budu samo muška zabava potvrdilo je i prisustvo dama u velikom broju koje su bodrile svoje “originale” u ovom takmičenju. Nesvakidašnji “začin” cele večeri bilo je klasično starinsko brijanje, uz proizvode iz linije NIVEA MEN Original, za koje je vladalo veliko interesovanje.

IMG_7619

Tagovi: