NIVEA MEN: Party za muškarce na kojem su uživale i dame
Da NIVEA zna da iznenadi originalnim konceptima predstavljanja noviteta ovog najpopularnijeg kozmetičkog brenda, uverile su se zvanice koje su sinoć imale prilike da prisustvuju NIVEA MEN partiju u beogradskom Promenada loungeu.
Zvonimir Stefanović, brend menadžer kategorije NIVEA MEN kompanije Beiersdorf je uveo prisutne u svet u kojem svaki muškarac može da bude originalan uz NIVEA MEN Original proizvode, koji im omogućavaju da se svakodnevna nega obavlja bez muke, za kratko vreme i bez preterane gužve u kupatilu. NIVEA je sa ponosom predstavila novitet u ovoj liniji na našem tržištu: NIVEA MEN Original losion za posle brijanja.
Mića Berić, Miloš Maksimović koji je prisutne vodio kroz zabavu, maneken Miša Berić, automobilski as Dušan Borković, kao i mnogobrojni predstavnici medija podigli su adrenalin uživajući u zanimljivom takmičenju u netipično “muškim” aktivnostima kao što su brza priprema kanapea, peglanje majice i sklapanje stočića.
Najbrži i najprecizniji u svim disciplinama, među kojima je bio i advertising direktor „Lepote i zdravlja“ Dušan Zoroe, zasluženo su osvojili atraktivne nagrade, a gosti su imali prilike da uz bogate gurmanluke uživaju u ostatku večeri, koje su pratili snimci 100 najboljih fudbalskih golova svih vremena.
I da fudbal, pivo i bogata hrana po meri pravih muškaraca, ne moraju da budu samo muška zabava potvrdilo je i prisustvo dama u velikom broju koje su bodrile svoje “originale” u ovom takmičenju. Nesvakidašnji “začin” cele večeri bilo je klasično starinsko brijanje, uz proizvode iz linije NIVEA MEN Original, za koje je vladalo veliko interesovanje.