Pronađen! Najpoželjniji muškarac Srbije!

by | decembar 23, 2011

“Gillette Mach 3 Sensitive“ organizovao je finale takmičenja za “Najpoželjnijeg muškarca u Srbiji“ koje se odigralo u beogradskom klubu BG Promet. Deset takmičara, unapred izabranih od strane posetilaca web strane sportske.net, pokazali su svoje znanje u domenu brijanja, mode, lepih manira, plesanja i zavođenja. Žiri, koga su činile Goca Tržan, Snežana Savić i Marijana Mićić, odlučile su da je Branko Vasiljević iz Zaječara dostojan glavne nagrade: puta u Rio za dve osobe i slike na Gillette bilbordu.



“Odlučio sam da učestvujem na ovom događaju jer znam da žene vole muškarce koji su samouvereni, koji imaju stila i, pre svega, koji znaju da se brinu o sebi. Zato ja i koristim Gillette Mach 3 Sensitive, zajedno sa kremom za brijanje i balsamom za posle brijanja od Gillette-a. Jer, iako imam osetljivu kožu, izgledaću bolje ako ona bude glatka i neiritirana“, rekao je Branko Vasiljević pobednik takmičenja “Najtraženiji muškarac u Srbiji”.

Takmičenje se sastojalo od tri dela u kojima su takmičari trebali da pokažu svoje znanje u pogledu brijanja, mode, lepih manira, plesanja i zavođenja.

Mislim da je najvažnije da muškarac bude obrijan i da ima glatku kožu kako bi svako poželeo da ga poljubi! Takođe, najpoželjniji muškarac u Srbiji mora da izgleda atraktivno i da odiše samopouzdanjem”, rekla je Goca Tržan, članica žirija.

Gillette Mach 3 Sensitive je brijač specijalno dizajniran od strane kompanije “Gillette“ za muškarce sa osetljivom kožom, kao i za tinejdžere koji su tek počeli da se briju. Da bi osigurali brijanje bez iritacije, naši dermatolozi preporučuju korišćenje celog seta proizvoda za negu kože koji uključuje i kremu za brijanje i balsam za posle brijanja.

“Studije sprovedene od strane Gillette-a pokazuju da većina muškaraca ima osetljivu kožu – 3 od 4 muškarca kaže da ima osetljivu kožu koja postaje iritirana nakon brijanja. Gillette Mach 3 Sensitive je specijalno dizajniran za osetljivu kožu i garantuje perfektno i udobno brijanje za sve delove lica, rekao je Răzvan Resmerița, Brand PR Manager za P&G.

Kampanja za “Najpoželjnijeg muškarca u Srbiji” odigrala se u novembru i decembru 2011. godine, i sastojala se iz tri dela: takmičenja na internetu gde su takmičari sakupljli glasove i događaja na kome se odigralo finale takmičenja. Takmičari su trebali da posete Gillette Mach 3 Sensitive stranicu na sajtu sportske.net, da postave svoju fotografiju i dobiju što je moguće više glasova. 10 takmičara sa najviše glasova ušlo je u finale i takmičilo se za titulu “Najpoželjnijeg muškarca u Srbiji”, kao i za glavnu nagraduput u Rio de Ženeiro za dve osobe.

Tagovi: