Categories Fitness

Uradite kod kuće: Petominutne vežbe za celo telo

Dosta je bilo kojekakvih izgovora da se propusti trening. Naravno, svi mi imamo obaveze, zahtevan posao, brige oko kuće i porodice, ali svakodnevno možemo da izdvojimo barem 15 minuta dnevno da ih poklonimo svom telu i pobrinemo se za svoj izgled, a nemojte misliti da je 15 minuta malo!

Leto je pred vratima i krajnje je vreme da se počne sa radom!

Spremili smo za vas petominutne vežbe koje će aktivirati mišiće celog tela, i koje će vas  polako ali sigurno dovesti do izvajane figure:

Vežba 1:

Stanite stopalima razmaknutim u ravni sa ramenima, a oslonite se na laktove ruku, počnite svakodnevno da radite izdržaj i neka vaše startno vreme bude 20 sekunti, svakodnevno povećavajte za sekund, dva, dok ne stignete do minuta.

Vežba 2:

Zauzmite isti stav kao za prvu vežbu, a onda izbacite prvo jednu, pa drugu nogu, pravo ispruženu sa zategnutim nožnim psrtima, koliko god možete u vise. Ponovite ovaj pkret što više puta možete, a svakodnevno povećavajte vroj ponavljanja, makar za jedno.

Vežba 3:

Uradite bar 10 čučnjeva dnevno. Ukoliko počnete da vežbate svaki dan, potrudite se da radite po nekoliko serija, ali napredujte postepeno.

Vežba 4:

Radite različite vrste trbušnjaka u više serija svakodnevno, a broj pokušaja povećavajte postepeno.

Ne zaboravite da pre i posle svakog vežbanja istegnete mišiće i razmrdate zglobove!

Pročitajte i…6 vežbi za mršavljenje koje stvarno rade

Zapratite nas na društvenim mrežama FacebookInstagramYoutube i pridružite nam se na Viber public chatu.

Foto: Thinkstock

Autor: T.V.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA