Categories Telo

Zdrava rutina vežbanja i kako je održati

Svima onima koji vežbaju dobro je poznat onaj trenutak kad posle početnog entuzijazma i pridržavanja pravila dođe trenutak kad opadne motivacija, pa počne preskakanje treninga i varanje po pitanju ishrane. Fitnes instruktori kažu da postoje 4 važna saveta koja će vam pomoći ako nastojite da uđete u režim intenzivnog vežbanja.

Foto: Thinkstock

Prva stvar je – dugotrajnost. Morate razmisliti o tome koliko je rutina koju ste odredili, kad su u pitanju treninzi, zaista realna. Ako niste vežbali godinama, onda nećete lako moći da držite korak sa svakodnevnim treninzima. Ako želite da uđete u rutinu važno je da počnete lagano, kako biste se postepeno navikavali na novi tempo i način života.

Mentalni aspekt je sledeća važna stavka. Vežbanje je veoma povezano sa unutrašnjom stabilnošću i treneri se sve više fokusiraju na to da uvedu u svoj dan vežbe disanja ili neki drugi oblik meditacije, poput joge.

Poštovanje je takođe veoma bitno. Morate imati na umu da zdravlje i zadovoljavajući izgled ne dolaze preko noći. Važno je da vežbate i da se pravilno hranite, ali i da budete svesni uticaja koje na vas ima okruženje. Nemojte se družiti sa ljudima koji negativno utiču na vas i, naravno, maksimalno izbegavajte hranu koja vam šteti.

I – jednostavnost. Gledajte pozitivno na život i živite ga sa svrhom. Budite zahvalni na svakom kvalitetnom obroku i puno se smejte. Znate i sami kako su jednostavne stvari zapravo sasvim dovoljne.

Pročitajte i … Koje beauty proizvode možete koristiti pre, tokom i posle treninga

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Takođe zanimljivo!