Kratki saveti: Neka vaš radni sto i kancelarija uvek budu uredni!

by | mart 7, 2014

Mesto gde svakodnevno provodite puno vremena vrlo lako se može pretvoriti u nered. Većina ljudi na radnom stolu ne drži samo stvari koje su im potrebne u svakodnevnom poslu, već je sklona skupljanju nepotrebnih sitnica zbog kojih radna površina postane gomila nereda.

kancelarija

Neuredan radni sto otežava vam da pronađete stvari koje su vam potrebne, a donosi još više stresa u poslovno okruženje. Evo nekoliko saveta da vam se sto u kancelariji ne pretvori u haos.

Na stolu držite stvari koje koristite. Površina stola do koje vam sežu ruke, je deo u kome morate da držite samo stvari koje svakodnevno koristite. Na primer, ako ne koristite rečnik ili makaze u svakodnevnom poslu, sklonite ih u ormar.

Organizujte fioke. Na radnom stolu držite što manje stvari, a sve ostalo skupite u fioke u radnom stolu ili u ormariće u kancelariji. Svaku fioku namenite za određene stvari i držite se rasporeda.

Ne skupljajte reklamni materijal. Najviše nereda na radnom stolu naprave papiri. Reklamni materijal koji vam ne treba nemojte uopšte da donosite u kancelariju i stavljate na sto, a ako vam  drugi donose, bacite ga u smeće.

Manje štampajte. Papire koji vam ne trebaju bacite u kantu.

Bacite olovke i pribor koji ne koristite. Mnogi imaju rezervne olovke i pribor koji nikad ne koriste, ali ih često skupljaju. Bacite sve olovke koje ne koristite, a jednom mesečno bacite nepotrebne papire i dokumente.

Nemojte da koristite papiriće sa nalepnicom. Samolepljivi papirići su praktični kao podsetnik, ali ih je najlakše izgubiti jer se mogu odlepiti sa kompjutera ili ormarića. Obično se ti papiti nađu na podu ili pod stolom i stvaraju još više smeća. Umesto papirića, nabavite rokovnik u koji ćete zapisivati sve važne stvari.

Svoje lične stvari držite na jednom mestu. Nabavite kutiju ili fioku u koju ćete stavljati svoje lične stvari pošto dođete na posao. Punjač za mobilni telefon nemojte da držite na podu kod utičnice, nego ga sklonite sa mobilnim i ključevima, novčanikom, naočarima za sunce i ostalim stvarima. Na poslu držite što manje ramova sa fotografijama i što manje sitnih ukrasa i figurica.

Nemojte da jedete za radnim stolom. Ponekad je praktično jesti tu gde radite, ali hrana obično pravi dodatni nered, fleke na stolu i podu, a pravi i stresu na poslu. Za vreme pauze sklonite se od kompjutera i radnog stola i pojedite ručak na drugom mestu.

Izvor: denversbdc.org/wikihow.com

Tagovi: