Reci NE govoru mržnje na internetu: Mediji moraju više da se uključe u kampanju!

by | decembar 15, 2013

Nacionalni komitet za sprečavanje govora mržnje na internetu organizovao je ovog vikenda akciono planiranje za 2014. godinu u SO Ratko Mitrović na Zlatiboru. Predstavnicima ministarstava, medija, omladinskih i nevladinih organizacija iz Srbije i Bosne i Hercegovine pre radnog dela sastanka obratio se predsednik Komiteta Nenad Borovčanin, a pored njega govorili su i nacionalni koordinator kampanje Aleksandra Knežević, istraživač Gazela Pudar Draško i PR Ministarstva omladine i sporta Igor Bećirić.

akcioniplan1

Aleksandra Knežević skrenula je pažnju na aktivnosti koje su bile slaba tačka u dosadašnjem radu, te dodala da će fokus kampanje u narednoj godini biti online marketing, edukovanje medija i formiranje regionalnog koordinacionog tela. Gazela Pudar Draško prezentovala je uspešne akcije i rezultate koji su ostvareni u 2013. godini, dok je Igor Bećirić pričao o tome kako aktivnosti u vezi sa kampanjom učiniti vidljivijim iz ugla medija.

akcioniplan2

Učesnici seminara su definisali predloge za 2014. godinu iz pravno-strateškog ugla, online i offline marketinga. Nakon rezimiranja predloga, svi su se usaglasili da je neophodna edukacija i podizanje svesti o govoru mržnje, kako među decom i mladima kao rizičnim grupama, tako i među njihovim roditeljima, nastavnicima, profesorima, ali i državnim institucijama, i medijima. U planu je da se u samu kampanju uključe i poznate ličnosti, te da se pojača vidljivost kampanje u medijima.

Color Press Grupa takođe se priključila borbi protiv govora mržnje na internetu i pružiće medijsku podršku ovoj kampanji putem svojih portala, koji ukupno broje skoro devet miliona poseta na mesečnom novou.

Autor: Life Content

Tagovi: