Categories POKLONI I AKCIJE

#couplegoals: Izbor za najlepši ljubavni par

#17 Sonja Stoiljković
“Sećam se, kao juče, sastanka tog,
kad je on postao bitan deo života mog.
Beše to jedan septembarski dan,
spremivši se, napustila sam stan.
Krenula autobusom do Niša,
divan dan, nije padala kiša!
Ne znavši u tom trenutku za sebe,
čula sam- Je li slobodno do tebe?
Tada se neka magija zgodila,
simpatija prema Kosti se rodila.
Prvi naš poljubac je pao na keju,
a potom odlazak u pivnicu, na bleju. Proveli u upoznavanju ceo dan,
naš prvi sastanak bio je kao san!
#18 Ivana Mitrović
“Naš prvi sastanak bio je iznenadan poziv od strane Luke, gde mi je samo rekao “Spremi se, dolazim po tebe u 16h, i onda te vodim negde.”
Prvo me je odveo na ručak/večeru u restoran “Hong Kong” u Novom Sadu, na krovu zgrade… tamo smo jeli gomilu kineskih specijaliteta, i već je padao mrak, bio je decembar 2016.
Izašli smo na terasu i posmatrali grad i raznorazna prelamanja svetlosti… zatim smo krenuli ka pab-u “Dva psa”. Međutim usred šetanja, Luka me je podigao na rame i krenuo da trči kroz centar grada sa mnom na ramenima.. smejali smo se, a smejali su se i prolaznici… a onda me je sasvim neočekivano bacio na “brdašce” snega i skočio na mene, golicao me i obasipao snegom.. Tako “snežni”, ušli smo u pab i smejali se. Popili smo par koktelčića, i imali duge konverzacije. A onda sam ja izvadila dva parfema, i sa smeškom ga pitala koji je lepši. On je izabrao i ja sam ga naprskala, a zatim mu se približila da bi me pomirisao. Kada je to uradio spustio je jedan blag poljubac na moj vrat. A onda smo se pogledali, i poljubili. U pozadini je počela pesma od HIM-a “When love and death embrace”… ljubili smo se toliko dugo, da je prošlo čitavih 7-8 pesama dok se nismo odvojili…. Bilo je to najlepse veče mog života :)”
#19 mordinsieme
“Prvi susret…sudbinski,kada smo jaki i slabi u isto vreme,kada sam pomislila da mi se sve na njemu sviđa,svaki detalj koji sam uspela spaziti i kada sam poželela da bar jednom dnevno se sretnemo i popijemo kapućino. Eto,par godina unazad…pijemo svako jutro kapućino zajedno.”
#20 Tamara Spasić
“Zajedno smo 4 godine i 3 meseca. Ja zaista nemam utisak da je toliko vremena prošlo …
Prvi put smo se sreli u parku Svetog Save u Nišu 05. oktobra. Sećam se datuma jer je te večeri u parku  povodom obeležavanja Milanskog edikta, na raskrsnici Bulevara Nemanjića i Sremske ulice formiran živi krst  od upaljenih sveća. Mladi su se okupljali te večeri kako bi poslali poruku mira i tolerancije. Ja sam bila sa svojim, on sa svojim prijateljima. Jedna od mojih prijateljica koja ga je poznavala zastala je da se pozdravi sa njim, te večeri smo se samo pogledali ali ne i upoznali.
Nedelju dana kasnije, ta ista prijateljica organizovala je druženje kod nje kuci. I on je bio tamo. Tada nismo mogli da se izignorišemo, pa smo se upoznali. Nakon upoznavanja usledilo je dopisivanje preko društvenih mreža, a izlazili smo zajedno sa društvom, nikada sami. Od samog početka bilo je očigledno da se ne ophodimo jedno prema drugom čisto prijateljski.
Jedne večeri, šetali smo sa prijateljima kroz grad. On i ja hodali smo ispred svih, pričali, smejali se i ponašali kao da smo sami. Zaljubljeni U jednom trenutku smo se okrenuli a prijatelja koji su hodali za nama nije bilo. Znali smo da to nije bilo slučajno, pogledali se, zagrlili i nastavili šetnju ka parku pored Nišave. Od te večeri smo zajedno. ♥”
#21 Aneta Radić
“Prvi dejt je izgledao tako što me je odveo na svadbu kod svojih prijatelja, gde je bila i njegova uža i šira porodica.. Bačena sam u živu vatru, ali eto posle dve i po godine sa smehom se sećamo tog dana.. :)”
Čestitamo!
DOBITNICI SPA DANA U “JAI THAI” su par #16 Marija Prole i njen dečko.  Molimo dobitnike darivanja da nam se jave na mail www.lepotaizdravlje.rs@gmail.com
Zahvaljujemo se svim parovima na učešću! Igrajte se sa nama i dalje, u toku meseca ljubavi vas očekuju brojna darivanja.

Jai Thai wellness centar

Jai Thai je neuporedivi urbani wellness u kome gosti uživaju u vrhunskim tretmanima zasnovanim na drevnoj umetnosti Tajlandske masaže. U okruženju apsolutnog luksuza i privatnosti, naši posetioci će postići blistav izgled koji izranja iz unutrašnjeg blagostanja. Jai Thai je superioran po dizajnu. Objekat je građen sa namerom da bude autentičan tajlandski hram čija ponuda može da se poredi sa najboljim svetskim wellness centrima. Osnovni cilj je ništa manje do perfekcija u svakom smislu, počevši od korišćenja najkvalitetnijih proizvoda do kompletnog wellness i relax programa Jedna od najstarijih terapija na svetu, sa 2500 godina dugom tradicijom,koja za cilj ima očuvanje zdravlja uma i tela, jeste Tradicionalna tajlandska masaža. Ovaj tip masaže se često naziva i Yoga za lenje, jer se klijenti postavljaju u Yoga položaje i na taj način pasivno vežbaju, stimulišući rad unutrašnjih organa i žlezda sa unutrašnjim lučenjem.

Tradicionalana Thai masaža koristi pokrete glađenja, rastezanja i pritiskanja akupresurnih tačaka kao i delovanje energičnim pokretima. Koriste se pritisci različite jačine u kojima učestvuju palčevi, dlanovi, ali se uključuju i podlaktice, nadlaktice, laktovi, stopala da bi se što dublje delovalo na akupresurne tačke, poboljšala cirkulacija i protok energije u organizmu. Masažom tih tačaka, postiže se opuštanje mišića, poboljšava cirkulacija krvi, redukuje stres, ublažava bol, izoštravaju se čula, jačaju unutrašnji organi, održava vitalnost. To je suva masaža, bez korišćenja ulja ili krema, s tim da se u pojedinim varijantama u tretman uključuje korišćenje toplih obloga (kompresa) biljnog porekla od trava kuvanih na pari – Jai Thai masaža. Komprese su naročito delotvorne za tretiranje bolnih mesta, a eterična ulja u njima opuštaju nervni sistem, duh i telo.

Pozitivni učinci masaže dodatno su upotpunjeni odabranim eteričnim uljima i ekstraktima iz tajlandskih trava, voća i cveća.Ovakve masaže nazivaju se Aromaterpije gde se za kratko vreme, uz blagotvoran dodir ruke terapeuta, telo umiruje, relaksira i isceljuje duh. Pored masaža koje podrazumevaju rad na celom telu postoje i različite parcijalne masaže, kao što su masaža leđa, masaža vrata i glave, masaža stopala, koja je ujedno i jedna od najefikasnijih detox masaža.

Jai Thai, kao jedan od ekskluzivnih relax centara, u svojoj ponudi ima i jacuzzi koji u kombinaciji sa masažom ili određenim tretmanom tela donosi dodatni ugođaj za telo. U našu ponudu uključeni su i tretmani lica, tretmani tela i mnogobrojni paketi koji podrazumevaju kombinaciju različitih tretmana koji vašem telu donose potpuni užitak. Više informacija pogledajte na http://www.jai-thai.net/