Velika audicija modne agencije „Select“

by | septembar 13, 2012

Da li želite da budete lice sa modnih pista, reklama i naslovnih strana? Ukoliko želite, obratite pažnju na sledeće rečenice.

U nedelju, 16. septembra 2012. godine, u Domu sindikata u Beogradu, održaće se velika audicija za nova lica modne agencije Select. U 11 i 12 sati održaće se audicija za devojčice i dečake uzrasta od 3 do 12 godina, a u 13 sati audicija za devojke i mladiće od 12 do 23 godine. Za dodatne informacije na raspolaganju su vam brojevi telefona: 011 3037 881 i 011 3035 300.

Svi znamo da je ovaj poziv upućen ljupkim devojčicama i dečacima i visokim i vitkim devojkama i mladićima, ali postoji puno detalja koji nam nisu poznati, a vrlo su bitni. Njih nam otkriva Nebojša Grnčarski, vlasnik agencije “Select”.

Koja je donja granica, kada je reč o visini manekenki?

Za menekenke 170 cm, a za fotomodele 165 cm.

Kako da devojka zna da li je to što svi iz njenog okruženja misle da je vrlo zgodna, dovoljno da bi postala manekenka?

Okruženje vrlo često nema predstavu kako manekenka treba da izgleda, pa manekenke poistovećuje sa misicama, što uopšte nije isto. Dovoljno je da uključite FTV i obratite pažnju kako izgledaju devojke, koje se bave manekenstvom.

Koje devojke su premlade, a koje imaju previše godina da bi ih „Select“ angažovao?

Za Select nikada niste premladi, jer u departmentu Select Kids radimo i sa devojčicama i dečacima od 3 do 12 godina. Međutim, za nas niste ni prestari, jer Select ima i ogranak koji angažuje žene od 30 do 70 godina za mnogobrojne kampanje banaka, osiguravajućih društava, penzionih fondova…

Kako se treba obući za audiciju?

Leženo, s tim što garderoba treba da prati liniju tela.

Da li buduća manekenka sme da ima tetovažu, pirsing, silikone u ustima, nadogradnju kose?

Ne bi trebalo da ima „veštačke elemente“, već da insistira na prirodnosti.

Šta će biti prvi korak devojaka koje prođu na audiciji?

Početak priprema za rad na revijam i u fotografskim modnim studijima, uz pomoć top modela i kompetentnih ljudi u „Selectu“.

LK Selecta

Modna agencija Select organizator je Fashion Selectiona, najvećeg modnog projekta u jugoistočnoj Evropi, i Kids Fashion Selectiona, modnog projekta tokom kojeg se prezentuju najnovije kolekcije najpoznatijih dizajnera, brendova i modnih kuća, koje se bave dečijom modom.

Tokom dvanaest godina postojanja, Select je organizovao 417 dečijih revija i 425 reklamnih kampanja u kojima su učestvovali mali manekeni. Za to vreme organizovana je 711 revija i 892 reklamne kampanje, u kojima su učestvovali odrasli manekeni.

Tagovi: