Ishrana kod kuće može da spreči gojaznost kod dece

25.05.2012 u 14:00 časova Nema komentara

Istraživači sa univerziteta u Granadi potvrdili su da stanje uhranjenosti kod dece direktno zavisi od osobe koja im priprema obroke.

U istraživanju koje je nedavno objavljeno otkriveno je da deca koja ručaju kod kuće sa majkom imaju bolje stanje uhranjenosti i izložena su manjem riziku od gojaznosti, u odnosu na decu čije pbroke priprema neka druga osoba.

“Majka je član porodice koji najbolje zna koje su potrebe za ishranom kod dece i najviše zna o ishrani da bi preipremala obroke za decu,” tvrde istraživači.

Tim stručnjaka ukljušujući pedijatre, antropologe i statističare uključio je u istraživanje preko 700 dece uzrasta između 9 i 17 godina, kojima su ocenjivali težinu i indeks telesne mase, i upoređivali ih sa podacima o porodičnom okruženju, učestalosti konzumiranja određenih vrsta hrane i fizičke aktivnosti dece.

Istraživači su zaključili da je izuzetno važno promovisati i podsticati zdrave navike i fizičku aktivnost u okviru porodice.

Sviđa mi se (Nema glasova)
Loading ... Loading ...
Povezane vesti:

Ostavite komentar

Da bi se pored vašeg komentara uvek video vaš avatar idite na Gravatar servis, registrujte se i uz vaš email identifikujte odgovarajuću sličicu!
Vaš gravatar će biti isti kod svih komentara, na svim sajtovima koji podržavaju gravatare.