Categories ZDRAVLJE

12 jutarnjih navika koje svi radimo pogrešno!

 

Ukoliko se ujutru osećate mrzovoljno, pospano, depresivno, stalno kasnite i ne želite da ustanete iz kreveta-ovo su mogući uzroci. Iskorenite ove pogrešne navike!

 

Spuštanje roletne i zavesa

Iako je primamljivo ostati u mirnoj i mračnoj sobi, pokušajte to izbegavati.

Dnevno svetlo pomaže telu da se razbudi na prirodan način. Osim toga, bolje ćete spavati tokom noći i omogućiti telu da se lakše bori protiv infekcija i upala.

Uz sunčevu svetlost ćete lakše razmišljati, imati više snage za vežbanje jer ćete imati dovoljno  vitamina D. Ako ne možete zaspati bez spuštenih roletna, podignite ih čim ustanete i pozdravite nov dan!

 

Odlaganje alarma (snooz)

Baš vam treba tih 15 minuta da biste se ustali znatno odmorniji, zar ne? Pogrešno!

Najodmorniji ćete biti ako odmah ustanete iz kreveta i odlazite na spavanje svaki dan u isto vreme.

Ako se ujutru  osjećate tromo, nabavite uređaj za praćenje spavanja. Ti uređaji prepoznaju vaš lak san i bude vas kada procene da ste najodmorniji.

 

Kasni odlazak na spavanje

Ponekad se možete osećati dobro, iako  ste kratko spavali.

No, najbolji način da poboljšate svoj san jest da se držite rasporeda spavanja. To znači da biste trebali ustajati u isto vreme svaki dan i odlaziti na spavanje.

Ovo pravilo vredi čak i tokom vikenda.

 

Prebrzo ustajanje iz kreveta

Ako prenaglo ustanete iz kreveta, gravitacija će povući krv u noge usled čega može pasti krvni pritisak i uzrokovati vrtoglavicu i omamljenost.

Radije polako sednite na rub kreveta i dajte telu nekoliko sekundi da se navikne na novi položaj.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA